1frafør_1påvei Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Har en liten gutt på 3 mnd som smiler og pludrer masse kjempekos! men når begynte din baby å le? regner med det varierer, men tenkte det hadde vært morsomt å høre
Babyønske �� Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Eldste var 4 mnd, yngste var mellom 3 og 4 mnd. Men det skulle litt til å få de til å le den første tiden. Hos eldste satt latteren langt inne til han var ganske stor 10-12 mnd, men han var veldig blid, og smilte omtrent hele tiden. Yngste(nå 6 mnd) har litt lettere for å le, og kan skratte bare broren springer over gulvet.
1frafør_1påvei Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2011 Hihi, så koselig gleder meg til første gang det skjer!
MammanTilMax Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Her var lillegutt 3 mnd (er 3,5 mnd nå) første gangen han lo Så utrolig herlig å høre på! Men det skal litt til før han ler da
Valiana Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Her kom den første latteren mellom 3 og 4 mnd, men da var det lenge til neste gang vi hørte den. Først de siste to ukene har vi fått høre den daglig, men vi må fremdeles "jobbe" litt for det. Men hun e superblid da, og smiler stort sett hele tiden :-) Er i dag rett over 6 mnd.
mammantilguttensin Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Min lille var 3 mnd. Vi må fortsatt jobbe ganske hardt for å få en skikkelig latterkule, men det hjelper om han er litt overtrøtt
Supersnusken Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Hun lo litt fra ca 3 mnd, men skogglo først fra litt før 4. Men vi må jobbe utrolig hardt for å utløse den altså, og det samme fungerer ikke hver gang.. Vil aldri le når vi har besøk og vi selvsagt gjerne vil vise frem en blid baby, så latter er foreløpig kun for mamma og pappa. Gleder meg til latteren sitter løsere, for den er utrolig herlig å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå