Gå til innhold

Heii! Jeg har tatt sånn test der man kan se kjønnet. Noen som vil hjelpe og tyde resultatet? ? Lagt ved bilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg også syntes den ser veldig lilla ut =) Så kan jo tyde på jente! Aldrig hørt om sånn test jeg! hvor har du fått tak i den?

Jeg tok den plumbo testen og viste gutt, men vi skal ha en liten jente =) så du får se på UL om det stemmer =)

brukte du morgenurinen eller tok du den på dagen ?? Har tatt min test i dag, men venta ikke til i morra med å få morgenurin. men så hadde e tenkt å kjøpe en te bare for å se om den blir anderledes... dette er jo billig moro ;)

jeg synes egentlig din så blå ut jeg,, i alle fall i forhold til min, men blitsen ødelegger endel fant e ut når e skulle ta bilde av min!

kjøper de på ebay, søk på gendermaker så kan de kjøpes for ca 20 dollar... det er vel rett over 100 kr. og de sendes frakt fritt.. vurderer å legge ut bilde av min, Den er mer rosa enn en den som er bilde a her. For den som er her syns jeg ser blå ut, hadde jo vært gøy å sammenligne de!

så da kan du bare løpe å kjøpe en på nettet,

Annonse

i følge hjemmesiden gendermaker.com så er den altså da 98,8 % sikker.. stoler ikke helt på det altså! men tenkte å bestille en til for å se om det kommer samme resultat ;) hehe

kanskje jeg skal ta å bestille en for å se om den sier jente =) hadde vært moro å sett om det stemte med det at det er en snuppe inni her =)

ja hvis du vet hva du får hadde jo det vært kjempe gøy, au for å se om testen faktisk fungerer.. hvem vet? de gjør kanskje det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...