magica fra tryll Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 -er det i det hele tatt mulig å teste positivt???
SiljeEjlis Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg fikk først sterk strek 20 oktober enda jeg skulle hatt mensen 04 oktober :-P men vet noen tester flere dager før IKM
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 noen som får positiv 8depo, men da er det jo sjangs for kjemisk :S er alltid lurt å teste på ikm eller dagen etter Men HALLOOO hehe det er jo nesten umulig å holde seg :) Når har du ikm?? Jeg skal teste om ett par dager,er usikker på ikm eller om jeg i det hele tatt har hatt el :S
rose 85 Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg testet i dag, er 8 dpo, og der kom det jaggu meg en svak tykk strek gitt... tør ikke helt å tro det... Så jeg venter nok til ikm før jeg er sikker...
magica fra tryll Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2011 Har ikm til lørdag/søndag, så vet det er tidlig;) Bare det at forrige gang testet jeg positivt 4 dager før....Har de billigstrimlene, og er jo helt umulig å la vær å teste for tidlig..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå