Gå til innhold

Hcg stigning, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Jeg tok blodprøve på tirsdag og fredag i forrige uke, og få svar nå på onsdag på om det var stigning. Ble forresten litt overraska når jeg måtte vente på svar, trodde man fikk det med en gang, men måtte visst sendes inn. Skal på første kontroll på onsdag, så da har legen fått svar. Men hvor mye kan jeg regne med at det har stigi fra tirsdag til fredag for at alt skal være normalt? Skal på tidlig UL på torsdag og, så denne uka skjer det litt :-). Håper bare stigningen er normal og at vi får se et lite bankene hjerte på torsdag, er ikke mer enn 6+4 da, så mulig jeg må prøve på nytt neste uke. Håper virkelig jeg kan få en bekreftelse på at alt er normalt. Hadde MA i uke 7+3 i vinter, så slapper ikke helt av før jeg ser det er liv. Var ingenting sist, så kom nok aldri i gang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143713341-hcg-stigning-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet ikke helt hvilke verdier som er normale, men fikk lyst til å svare likevel. Jeg har selv nylig hatt en MA, er 6 + 0 i dag og blør litt. Huff og huff. Men mange blør jo uten at det betyr at noe er galt. Tok blodprøve tirsdag, og skal ta på nytt i morgen. Aner ikke hvorfor jeg måtte vente en hel uke på å ta ny prøve, jeg ser jo her inne at mange får ta ny prøve etter bare noen dager. Ikke moro å gå sånn og lure på om alt er ok...

Kanskje jeg skal bestille meg en privat ul denne uka.

Lykke til med legebesøk og ultralyd!

Hei dere! Hcg nivået dobler seg ca hver 72 time. Jeg var på riksen og tok hcg prøver på morgenen og fikk da svar samme dag. Noe annet om man tar det hos lege for det må sendes til laben på sykehuset.

Jeg blødde litt i starten men alt gikk bra! Lykke til jenter ;)

Jeg har født så jeg bare sniker altså!

Hei. Jeg tok blodprøve forrige tirsdag (var da 7 uker) og fredag, stigningen var da ca 24500 på tirsdag og ca 48600 på fredag. Gyn sa at dette var helt fint!

Jeg har hatt 2 SA i sommer og fikk en ny blødning forrige mandag + smerter i magen. Men det ser ut til å gå bra likevel:-) Stigningen er bra og spiren har vokst siden ul forrige tirsdag. Var på ul i dag, han ville gjerne sett mer til hjerteslagene, men tok ny blodprøve i dag og skal på ul igjen om 2 uker. Spennende tid, vi får bare krysse fingrene for at alt er bra:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...