Gå til innhold

Jippi, fødeplass på riksen i boks allerede :-D

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått brev tilbake fra riksen, tok nøyaktig en uke fra jeg postet brevet til det lå velkomstinfo i posten min :-D. Da kan jeg ihvertall slappe av litt med det, var redd jeg ikke skulle få plass. Er 6 +1, Så da er det bare og komme seg over 1. Tri og vente på Ul 20. Januar :-)

Fortsetter under...

Gratulerer - både med graviditet og fødeplass!

Jeg er 6 + 0, så vi ligger ganske likt an i løypa:-)

Søkte du selv? Hvordan gikk du frem i så fall? Har veldig lyst til å føde der jeg også, gjorde det sist og var veldig fornøyd! Sist søkte legen for meg.

Skal til legen om en uke, men kanskje det er for sent å søke da...

Jeg har også fått plass der, UL 3. januar :-) Jeg søkte via legen min. Ringte legekontoret og sa jeg gjerne ville føde der gitt hvordan sist fødsel forløp seg.. Legen sendte brev og ikke lenge etterpå dumpa brev ned i postkassa mi og :-)

Jeg søkte da jeg var 5 uker på vei ca:-) Er 17+6 allerede nå og skal på ordinær ultralyd på fredag:) Gleder meg masse:)

Sendte de en mail jeg:-) Fra jeg sendte mailen til jeg fikk velkomstbrev i posten tok det nesten 3 uker. Men jeg søkte 1.august da:-)

Jeg sendte Riksen et brev med søknad på en tirsdag,og på fredagen kom svaret i posten:-) Da var jeg i uke 6,og hadde ikke vært på noe kontroll ennå. Skal på ordinær UL 15.desember! Synes de sendte imponerende raskt svar!!:-)

Annonse

Hei! Jeg sendte først Mail sånn som de andre graviditetene, men fikk svar samme dag at pga sensitiv personopplysninger, så måtte alle søknader sendes i posten. Jeg skrev et brev da jeg var 5+1, hvor jeg skrev litt om min første fødsel og MAen i vinter og ellers hvorfor jeg ville føde på riksen pga familie osv. og hadde svar i posten allerede 5+6. Jeg bor litt over 1 time unna, så var litt spent :-) jeg har ikke vært på første kontroll hos legen, så trengte ikke helsekortet for gravide :-). Lykke til med søking, kanskje vi treffes i gangene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...