Gå til innhold

Magica fra tryll - har jeg fått de barn jeg skal ha?

Anbefalte innlegg

Har du mulighet til å se om du får inn noen flere barn på meg? Jeg har idag fem barn, men lurer på om det vil komme noen flere til oss?..

Får du opp antall og evt kjønn på barneflokken?

Ser du noe ang jobb, økonomi?

f 030670.

Fortsetter under...

Tror kanskje det blir en til jeg:) Er ikke så god på det med kjønn, men kan det bli 3 av hver? Får opp Januar. Kan være da du blir gravid evt tester positivt.

Får ikke noe klart ang jobb økonomi. Er det noe konkret du lurer på? Lettere å se da.....

Januar, javel.. Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke har noen god følelse for denne mnd..

Har to jenter og tre gutter fra før, så det at det kunne bli tre av hver er ikke å forakte!

Ang jobb, er jeg usikker på om jeg tør satse på en drøm eller bli i en trygg fast jobb i det offentlige..Så om du kan gi meg noen råd eller se noe der? Det er jo det med usikkerhet ifht økonomi som gjør meg usikker..kan jeg lykkes tro?

Når det gjelder jobb, tenker jeg at hvis du skal leve ut drømmen din, kan det ikke bli sånn at du er avhengig av å tjene så og så mye. Viktig at du kan slappe av i forhold til penger hvis du skal gjøre det. Det poppet inn en ide om en glidende overgang. Er det mulig? Jobbe 2-3 dager pr uke og så bruke litt tid på drømmen?? Nå får du jo også permisjon om ca et år.....Føler at full fokus på å starte for seg selv og en ny baby blir mye...?? Når det er sagt, synes jeg vel drømmer er til for å følges:)

Jeg har mulighet til å jobbe mindre der jeg er nå - og som du sier - ha en glidende overgang! For det er mulig å begynne forsiktig med drømmen og jobbe litt ved siden av med min faste jobb, uten at det skal bli for mye. Men når det er sagt, vil jeg gjerne utsette drømmen litt dersom det kommer en baby inn i bildet!! Alderen er der, så baby kan ikke vente for lenge - men i fht drømmen kan jeg vente en stund om nødvendig. Men er liksom litt rart det der, når man har fått en ide, så blir man fort litt ivrig - litt mer enn hva fornuften tilsier!

En permisjonstid hadde vært ypperlig tid til å starte min drøm! Så jeg håper det du ser slår til for fullt;)

Men som sagt, jeg setter ønsket om baby først!

Men ser du noe omkring befruktingstidspunktet jeg bør være oppmerksom på - noen tegn jeg kan se etter eller legge merke til..? En spesiell tid eller setting?

Bruker du hjelpemidler som kort når du ser på folk? Litt nysgjerrig vettu!

Vet du også kunne ha lyst på et barn til, håper du også kan få den gleden igjen!!

Jeg bruker mest intuisjon, pendel og runer. Noen gang noen kort...

Når det gjelder tidspunkt, tror jeg nesten bare du må kjenne etter i deg selv...Har du oversikt over eggløsning?

Vi får se om det er et barn til som har lyst til å komme til oss,ja:) Like magisk hver gang....

Annonse

Jeg har en ganske grei oversikt over eggløsning. Men har bare en eggleder i virk, og har derfor også forsøkt ivf, slik som denne mnd...som ser ut til ikke å bli vellykket i så måte.

Jeg sterilliserte meg etter barn nr 4, men angret. Fikk et ivf-barn etter dette. Så for et år siden opererte jeg meg for å sy sammen egglederne, men bare en ble vellykket. Men blir ikke gravid for det.. og derfor prøvde vi ivf igjen nå. Så ønske om et barn til står veldig høyt, og jeg gjør mye for å få det oppfyllt selvom jeg har fem fra før. Men av og til kjenner jeg at kanskje jeg gjør for mye?.. Alderen er der, og det er det som gjør meg litt stresset. det er litt derfor jeg lurer på om det virkelig vil ende i noe nytt barn på meg, eller er det mye "styr" for ingenting?.. Så når du får opp en positiv test i januar, blir jeg bare så nysgjerrig på om det da vil skje naturlig eller bør jeg fortsette med ivf?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...