FirstAidKit Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hei! Sniker meg inn på besøk fra 3.trimester. Lurer bare på om det er stor forskjell på den elektriske flaskesterilisatoren fra Avent og den for mikroen. Den for mikroen er jo mye billigere Tusen takk for alle svar!
FirstAidKit Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2011 Hehe, åpenbart, den ene er jo elektrisk Håpet egentlig på et litt bedre svar, men nå fikk jeg i allefall bekreftet at den elektriske har ledning! Noen andre som kan komme med fordeler/ulemper?
1frafør_1påvei Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke sterilisator selv (vi koker på gammelmåten ) men kjenner flere som har mikro-sterilisator og er fornøyd med det! virker veldig enkelt og greit slenger bare flaskene oppi, fyller i vann og inn i mikroen i noen minutter. Hvis jeg skulle kjøpt hadde jeg kjøpt en for mikroe. Den er veldig liten og fin og tar ikke så stor plass. Dessuten er den jo mye billigere som du sier
Lillespiren<3 Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Forskjellen er vel at den elektriske kan du bruke steder der det ikke er micro. feks på hytta. Har du micro, så er det jo bare ha microsterilisator. Også kan man jo bare koke for hånd de stedene det ikke er micro:)
røderoser Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 eg har den elektriske, og den synst eg fungerer kjempe bra
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Ikke helt svar på det du spør om, men mamflaskene "first bottle" (kan skru av bunnen på de) kan sterilisere seg selv i mikroen. Putter smokken inne i flaska og heller på litt vann, veldig enkelt og greit )
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 vi har den til micro! elsker den! synes den elekstriske er stygg å se på, vil ikke ha den på kjøkkenbenken haha! neida, men den til micro funker fint den, er jo ikke vits å bruke all verden på dette, skal jo ikke sterilisere flasker i mer enn ett år? nå bruker vi oppvask maskina til flasker, vasker på 70 grader, da slipper vi sterilisere, vasker tutta for hånd siden de ikke blir ordentlig rene i maskina, så steriliserer jeg dem i microen etterpå
Melkekartong Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Vi har den til mikro og det er det beste kjøpet jeg har gjort på leenge! Veldig kjapt og enkelt. Hadde aldri klart meg uten
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. oktober 2011 #10 Skrevet 24. oktober 2011 Forskjellen er at du er avhengig av å ha mikrobølgeovn og for de som ikke har tilgang på det vil det kanskje lønne seg å kjøpe en elektrisk. Men idag har jo de fleste mikrobølgeovn i hjemmet sitt En elektrisk kan man som sagt bruke overalt hvor man kan koble til strøm. Vi kjøpte mikrosterilisator og er veldig fornøyd med den. Har ikke prøvd elektrisk, men regner at flaskene blir steriliserte uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå