Gå til innhold

Uttak idag! Fikk ut 13egg! Håper de befrukter seg som de skal :) andre idag?

Anbefalte innlegg

det var ikke godt under uttaket idag! Måtte felle noen tårer,så vondt var det! Men når de fikk ut så mange egg så er det verdt smertene. fikk beskjed om å drikke 2 til 3 liter vann om dagen nå i tilfelle jeg er overstimulert. Mannen leverte også prøve idag. Men den må jo ha vært god siden vi ikke hørte noe etter uttaket?? Grunnen til vi har prøverør er pga få sædceller! Men da kan det ikke vært få idag :) er så glad idag :) håper det blir en positiv samtale i morgen med klinikken ang befruktingen :) lykke til alle der ute :) xxx fingeren for alle sammen.

Fortsetter under...

Gratulerer med mange egg!!!

Gruer meg til uttak jeg, håper man kommer seg greit igjennom det.. Grøss.... Men så hyggelig at dagen ble en positiv opplevelse!

Du må holde oss oppdatert da ;)

Lykke til!!

takk :) fikk akkurat tlf fra klinikken. 6 av 16 egg så fine ut til nå. Lå enda noen i skapet som kanskje utviklet seg :) så da håper jeg at vi får noen på frys i morgen. Skal sette in 2stk :) skal møte tidlig for ul og blodprøver i tilfelle overstimulering! Men det kjennes ikke slik ut idag. Er helt fint nedi der ;) tvi tvi alle sammen.

Ååååååå så bra gratulerer så mye, moro at vi skal sette inn to begge to.... Når i morgen skal du inn? Hold meg oppdatert.... Krysser det jeg har for dere...Klem

Nå har jeg krysset det jeg har siden kl halv ni i dag... Jeg har akkurat ringt til maigaard og de har to supre egg å sette tilbake på meg, men fordi hinnen rundt egget er sterk så har vi bestilt assistert hatching på de... Krysser alt vi har for oss begge.....Klem

Annonse

tusen takk :) tror kryssinga hjalp. Fikk 6 egg på frys. Var 8 av 16 egg som overlevde :) er kjempe glad i dag. Fikk satt inn to kjempe fine egg. Ett 5 og ett 4 delt :) skal krysse alt jeg har for deg og meg xxx. Hva er assistert hatching? Lykke til med innsettet. Tvi tvi. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...