elin Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hei alle sammen. Jeg har nå fjernet anonymknappen på alle småtroll-forumene. Håper tonen blir bedre og at dere kommer til å få et koseligere forum. Ha en fin dag videre. Hilsen Elin
*LillaMeg* Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg syns det er dumt at noen få frekke skal få ødelegge for alle. Jeg syns det var veldig greit å ha sjansen til å spørre anonymt her inne, og svare anonymt her istede for å kanskje måtte ta det på anonymforumet.
elin Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hei LilleMeg. Ja, jeg skjønner godt hva du mener. Og det er faktisk dumt at vi ikke kan ha anonymknappen på over alt. Men på småtroll-forumene har det lenge vært ønske om at dette blir fjernet. Så nå tok jeg bare den avgjørelsen og gjorde det. Håper du får jobbet rundt det, og fortsatt får gode svar på spørsmålene dine her inne. Elin
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Syns det er supert jeg, men forstår jo at at det er dumt for de som ønsker å være anonym og som faktisk oppfører seg som folk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå