Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Libero 4 lekker bæsj ut med lårene. Tips? Bytte bleie? Til hva da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Synes den er dårlig. Også oppover ryggen, spesielt nå som baby har mageproblemer. Vurderer å prøve pampers.

Skrevet

Jeg har skiftet til Coop sine, di er litt hardere, men di holder tett:) verken pampers eller libero funker på min gutt!!!

Skrevet

Jeg hadde også et par lekasjer med libero. Vet at det er mange som reagerer på Pampers, så tenker at denne ikke er helt bra heller. Har prøvd Coop sine. De har en litt hard bredd på midten, men koster en tredjeled av prisen (0,5 pr bleie i steden for liberos 1,5).

Men så fikk jeg tips om Landlord/Rema 1000 bleier. De er sensitive for huden, svanemerket og helt utrolig myke og gode. I tillegg er de like billige som Coop sine, 0,5 pr bleie. ANBEFALES på det sterkeste!!

Skrevet

Da har vi prøvd pampers og de stinker! Syns ikke passformen er noe bedre heller...

Skrevet

vi bruker pampers og de er helt supre... MEN alle bleier krever at man faktisk setter de på riktig.. strekker de ut osv... jeg jobber i barnehage og har prøvd det meste av bleier.. alle funker ok men de er vesentlig bedre om man bruker litt tid til å ta de på.. de fleste slenger på en bleie uten å brette de og legge de ordentylig på:) bare et tips sånn i farten, fra en som i snitt skifter 20 bleier om dagen:) på jobb da:)

Skrevet

Det har vi lagt merke til her også:( For vår del så hjalp det med pampers, den er tynnere og sitter bedre:)

Ellers så er jo up&go bleiene fine? Bare man velger riktig str. slik at de sitter bra:)

Skrevet

Liker ikke Libero, må ha en større str for at de skal holde. Men de store Pamperspakkene på Rema er supre og billige (60 øre bleia eller noe)! Og de pakker jeg ned de for små barneklærne i også, så jeg får det unna samtidig :)

Skrevet

jaa! syns også nr 4 lekker! :o har ikke hatt ett eneste uhell med libero før nå(par ganger med pampers) Brått var jenta våt på ryggen...den andre dagen hadde bæsjen nesten gått utenfor! oppover...

Skrevet

coop sine synes jeg er bra forresten... ikke noe uhell med de;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...