dianna Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Våknet med noe som var noe annet enn kun kynnere. Ringte føden, kom inn og jeg hadde fire rier per 10. Minutt. Babyen snudde seg fra tverrleie, som h*n har vært i de siste ukene, med hodet godt festet på kort tid. Nå har jeg ligget helt i ro i to døgn og de begynner å gi slipp... Heldigvis. En cm åpning. Regner med at jeg reiser hjem snart. Synes dette var litt tidlig med rier jeg, selv om jeg vet at det går bra med babyer i denne perioden. Noen andre som har opplevd noe lignende? Når fødte dere ifht første gang riene startet?
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Hei. I dette andre svangerskapet mitt endte jeg opp med prematur rier i uke 31 og uke 32 ble stoppet begge gangene. Riene ga seg ikke og de gjorde klar for at den lille jenta skulle komme ut. Men det snudde seg plutselig helt og jeg har nå bare en uke igjen til termin. Men jeg har fortsatt rier/sammentrekninger i ny og ne. Så jeg har gått med store smerter siden og håper at hu kommer snart. Men kan jo nevne det at hodet var ikke festet men hu lå med huet ned.. Bare hold ut der. Ikke noe kjekt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå