Nuffy Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 I dag har jeg mens termin. UL-termin er om fire dager. Førstemann ble født 16 dager før tiden, så jeg begynner å bli ganske så utålmodig... Dessuten er jeg heeelt "kontrollfreak" til vanlig, plotter alt inn på kalenderen, og følger den til punkt og prikke;) Dette er skikkelige uvant!!! Har absolutt ingen tegn på at noe skal skje:(
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg hadde menstermin forrige torsdag og har også ul-termin om 4 dager. Er utålmodig og STOR etterhvert... Hadde vært fint med baby i dag, men det ser ut til at han vil vente litt til!!! Har mye murringer og sammentrekninger, men det vil liksom ikke ta helt av! Skjønner godt at du er ekstra utålmodig når førstemann er født hele 16 dager før termin. Du er jo på "overtid" du nå ;-) Vel, jeg får prøve å fylle dagen med noe meningsfylt....! Været er helt nydelig ute, så kanskje en tur ut hadde hjulpet på humør og tålmodighet?! Ha en finfin menstermindag!
kosemæ Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 jeg har menstermin i dag, men her stemmer nok ikke den da ultralydtermin ikke er før 11. november. Skal på "overtidskontroll" i dag på sykehuset, siden jeg hadde morkakesvikt i forrige svangerskap og det er så stor sprik mellom terminene. Skjønner ikke egentlig hvorfor jeg skal på kontroll allerede i dag, for det var jo først mange dager på overtid sist at systemet sviktet, og det er tross alt bare på menstermin i dag. Blir SVÆRT overrasket hvis dagens kontroll ender med igangsettelse (det gjorde det sist da det var fritt for fostervann), så blir nok helst hjem igjen etterpå og bygge rede:) Har ingen tro på at noe er galt nå, så har ikke pakka bagen engang. Fin menstermindag (hihi, artig benevnelse for oss noe fokuserte gravide) til alle!
lisstupp Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 mens termin var den 22.10, ul termin 26.10. men gikk over med de to første. Regner med at det skjer denne gangen også, men har to dager på å få bevist at ingen regel er uten unntak :-) Ingen tegn på at noe er på gang i alle fall.
brak mamma Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Har ul termin i dag. Er på sykehuset der de skal prøve å få fødselen i gang. Har fått en vaginale stikkpille, men har bare fått kynnere til nå noen som har erfaring med dette?
Blomstenogmeg Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 UL termin i dag! Sukk. Baker boller. Ingenting som skjer, bare masse kynnere de siste dagene som sørger for at jeg ikke sover om nettene. Skal varme melk og smør nå, med mye kanel oppi. Er i gang med alle kjerringråd nå.
Kath+3 Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Ul-termin var på lørdag her, driiittleei for å si det mildt baah.. Blir nok baking her også i ettermiddag hadde litt forhåpninger i går, men er nok bare magen som er i opprør for har vært ganske rolig i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå