Gå til innhold

hvor mange dager igjenn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24 dager igjen. Trenger fortsatt litt tid til å gjøre ting klart, så mini kan vente i minst 14 av dem enda (men siden jeg gikk på overtid sist har jeg vel ikke helt troa på at det er noen fødsel nært forestående uansett)... :)

Skrevet

53 dagar kvar och det känns som en evighet då jag har ont i heeeela kroppen... Men biter ihop lite till...

Skrevet

5 dager igjen. men ingen tegn til at han er rett rundt hjørnet! syns han kan komme snart! hihi

Skrevet

40 dager igjen, og kan vel da regne meg som høygravid. Gleder meg utrolig til lillepia er kommet ut.

Skrevet

52 dager. Går unna, men nå merker jeg at jeg er mer og mer sliten. Lite overskudd etter jobb gitt. Skal bli godt å komme inn i desember måned.

Skrevet

32 dager igjen =) håper det skjer før termin

Skrevet

33 dager igjen, og kjenner at det er litt for nært noen dager, og litt for lenge til andre dager:) Har ikke alt klart enda, men nærmer seg:D

Skrevet

7 dager over termin......er mitt fjerde svangerskap og første gang jeg går over. argh...

Skrevet

Jeg har 81 dager tl termin 15. januar.

Men her kommer nok nurket lenge før. Har risikosvangerskap med fare for at livmoren kan sprekke. (pga dette blir mitt 4 KS). Så er inne til kontroll for å måle tykkelsen på livmoren. Er vel snakk om å klare meg med babyen over uke 34;)

Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...