Gå til innhold

Da er jeg tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært gjennom mitt tøffeste år noensinne, er jeg endelig klar for å prøve igjen.. Var gravid tidlig på dette året, men etter å ha vært på tidlig UL fikk vi vite at jeg bar på et dødt foster og at det hadde vært dødt ca 4 uker(!). Ble hjemsendt med en haug tabletter, og skulle sette igang abort selv... Jaja, ukene gikk og jeg fikk endelig roet meg, men påbegynnelsen av september ble jeg skikkelig dårlig, masse blod og greier.. Dro på akutten, og der ble det påvist graviditet utenfor livmor. Hasteoperert, fjerna ene egglederen og nesten 2 liten blod i magen... Ikke rart jeg følte meg dårlig kanskje...? Men banna bein, jeg gir meg ikke nå altså!! Det må da være min tur til å bli gravid snart??? Vil så gjerne gi Tuva en liten bror eller søster...

Men til noe annet.... Kan noen av dere gi meg "oversettelse" på alle forkortelser dere bruker? Blir jo helt forvirra her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VeVelkommen inn i prøvinga igjen! Skjønner godt at du har hatt det tødt og er virkelig sterk som er påan igjen allerede! Ønsker deg alt godt og lykke til:):)

Forkortelser ja, vet jo ikek om du kan noen men her er noen hvertfall:

IKM: Ikke Kommen Mens, altså den dagen man kan beg å teste og forvente å få positiv test hvis an er gravid.

PP: prøve periode

TR: ante rød, altså mens

DPO: das pastovation, alså dager siden eggløsning

EL: Eggløsning

Ja tror det var de mest brukte hvertfall..er ingen ekspert på dissa forkortelsene selv..

Blir spennende og håper virkelig det blir noen spirer snart=)

Når har du forventet EL?

Skrevet

takk for velkomsten... siden jeg har uregelmessig mens, så er det ingenting som er sikkert, men etter beregninger så ventes EL i slutten av denne uka... håperhåpehåpe! Man blir jo så forbaska frustrert når det ikke skjer noe...

Skrevet

Jeg venter El i neste uke jeg da! Masse lykke til i allefall=)

Jeg er i allefall veldig spent, er første pp nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...