Gå til innhold

Frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nå 9mnd siden sa, vi har siden den gang prøvd å bli gravide igjen... men nok en gang dukker tr opp... og da blir jeg skikkelig skuffet og lei meg... tiden i mellom hver mens på 5 uker er så fryktelig lenge, og føler man er tilbake til start igjen hver eneste gang... 4 uker siden jeg begynte på akupuntur, går en gang i uka, der fikk jeg også "baby-klister" som jeg tar 8 dråper hver dag...

begynner å bli så fryktelig frustrert og lei nå...

pleier alltid å få mensen rundt fra morgen og frem til lunsj-tid, men idag kom det litt blod nå på kvelden... er idag 5 uker siden sist... tok en test på onsdag og en igår, begge negative... i fohold til mine siste sykluser så skulle jeg hatt mensen på onsdag.... så forhåpningene har steget mye disse siste dagene siden det ikke har kommet noe... men det kommer vel for fullt imorgen tenker jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Skjønner deg sååå godt! utrolig frustrerende dette altså!

Jeg har også sånne lange sykluser (har iallefall hatt det før, etter begynt med aku så er det ikke så ille)

jeg har prøvd siden aug 2010, vært gravid to ganger, men mistet i ma og sa det siste året. Nå har vi tilogmed prøvestopp, i forhåpning om at kroppen skal få tid til å bli litt i orden.

Håper du slipper å få tantebesøk og heller får positive tester!:)

Du er forresten hjertlig velkommen inne i "gullfiskbollen" der er vi flere som har prøvd en stund og som skravler i vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...