Gå til innhold

Morsomme hendelser i forhold til å lure seg unna alkoholen.

Anbefalte innlegg

Puuh. Godt å ha denne helga overstått.

Jeg er kjent for å være en ekte partyløve, som somregel aldri sier nei til et glass med alkoholholdigt materiale i festlig lag.

I helga skulle jeg, min kjæreste, og hans bror hygge oss med goood mat og drikke, og festlig lag. Vi fikk det hele gratis, da det er en fra deres familie som eier restauranten. Det fantes ingen unnskyldninger for å "slippe" å drikke, så meg og kjæresten ble enige om at her skulle det lures. Det endte med at min kjæreste drakk alle glassene jeg ble servert med vin (Og det var MANGE!), og at vi satt og byttet om på glassene. Herremingud så morsomt vi hadde det... Øynene til min kjære ble tyngre og tyngre, stakkars. Det endte jo selvfølgelig at han gikk på en snurr :-P

Jeg gleder meg faktisk litt til neste omgang med lureri, men egentlig aller mest til å fortelle de "lurte" om dette.

Om to helger skal jeg til en kjempefest UTEN min kjære. Skal bli spennende å se hvordan jeg løser den :-P

Fortsetter under...

Jeg har hatt med alkoholfritt på ei vinflaske med skrukork. Funker som bare rakkeren det! Har dunenergi til å dra på byen får man maaaaange flotte "lure-drinker". Alkofri strawberry daiquiri er nam nam :-)

Hehe. Smart...

Sist gang jeg var gravid byttet jeg etiketter på flaskene, det det MÅTTE være champagne vi skulle ha med. :-S Ikke så mange Champagneflasker med skrukork, uheldigvis..

Uff, ja jeg skal i 40 års lag nå i november og der skal alle ta med egen drikke og sette på ett felles bord, Så må nok skjenke gubben min jeg oxo. Kan ikke ta å bytte etikett på en flaske å ha eple jus i når det skal på felles drikke bord..... Så blir spennende å se hva som skjer.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...