Gå til innhold

Eggløsning på dag 10 med Pergo ?

Anbefalte innlegg

Vi har lenge prøvd å få et barn til og jeg har nå fått Pergo. Har tatt Pergo fra dag 5-9 og dag 10 fikk jeg positiv eggløsningstest. Kan dette være riktig ? Noen med erfaring fra liknende? Og vil det være mulig å bli gravid med så tidlig eggløsning ?

Jeg har vanligvis sykluser på ca 35 dg. når jeg ikke tar Pergo og eggløsning sent i syklusen. Har PCOS

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tok min første pergokur denne måneden, dag 5-9. Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor, og fikk utslag på EL dag 10 og 11. Fikk ta blodprøve på dag 12 og dag 18 i syklusen, og prøvene viste at jeg IKKE hadde hatt EL... Frustrerende! Har du sjekket det med blodprøver?

Jeg har også sykluser på ca 35 dager, og i forgårs kom mensen for full mundur :( Jeg har også PCOS, ingen barn, og vi har prøvd i snart 7 år...

Ønsker deg masse lykke til!

7 år er lenge! Føler med dere. Hvilken behandling har dere begge gått til tidligere?

Jeg anbefaler lapraskopi til dere begge. Om dere ikke har gjort det. Jeg tok 2 enkle og 2 doble pergokurer før det. Samt lavkarbo. Men ble ikke gravid før etter lap. Da på dobbel pergo kur.

Vet hvor vanskelig det er!! :(

• 4 uker senere...

Hei!

Jeg har pco og tok dobbel pergokur fra dag fem til dag ni. Testet hver dag med eggløsningstest fra CB. Fikk ikke eggløsning før dag 18. Men da satt den jaggu også! Er gravid i uke 9 nå:) Helt ufattelig at det skulle gå så lett når jeg ikke hadde sett snurten av el de siste 6 mnd før jeg tok pergo! Så alt er mulig! Lykke til alle sammen:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...