okt78 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Neste helg er det tid for å stille klokken en time tilbake. Noen tips i forhold til å justere baby?
Jenny251210 Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Legge litt og litt senere denne uka Vi begynte idag.
Billie Jean Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har holdt på et par uker nå Han har ca 11-12 timers-netter, så min drømmenatt er at han sover fra halv åtte til i sjutida. Og nå har jeg stilt han inn på vintertid, i går la han seg halv ni og sov til halv åtte. Har tatt det gradvis: "manipulert" den siste blunden hans til å vare litt lenger for hver dag (har hatt han i vogna og vugget hvis han har våknet litt for tidlig), han er nemlig stuptrøtt allerede en time etter den siste hvilen på ettermiddagen og da er han klar for natta:) Regner med at det går greit at dagen blir en time lenger på søndag. Den timen skal jeg jaggu bruke til å spise is!
Bad habits har tre små Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Å stille klokken tilbake er noe jeg gruer meg til hver høst. Alle mine tre er morgenfugler, så jeg regner med det er opp og hopp kl 05 nå på søndag... Det går seg jo til i løpet av noen dager, men den første dagen er ille synes jeg.
april2011mamma Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 hehe det er jo bare en time.. skulle nesten tro de tvar fem timer tilbake vi skulle stille klokka:) det går seg nok til av seg selv
Lillespiren<3 Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 jeg tror også det går seg til. ikke stress med det:) Minstår opp kl 7 noen ganger, og 9 andre ganger. Legger seg alt fra 19-21, alt etter når sist kvil var. så det tenker jeg ikke på. Men skjønner godt at det kan bli tiiidlig morgen om de våkner kl 5.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Her legger vi begge barna ca kl 20 denne uka (og forrige), i håp om at vi unngår morgen kl 05-06 neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå