kei80 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Hadde vært gøy å ha noen å slå følge med frem til el og gtesting
Tessy Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg ble ferdig med mens i går, så da kan vi jo ca følge hverandre tenker jeg, regner med jeg har el mellom 30okt-4nov en gang( litt vanskelig å vite helt sikkert siden syklusene mine har variert litt i det siste. Når har du EL da? Syns denne ventetiden er så lang så skravler gjerne med noen jeg!!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Me too, nå. Gleder meg til å bli ferdig og begynne prøvingen, he he. Det er jo hyggelig =)
Noah 08. Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Ja- sluttet på pilla (kun gått på de 3 mnd nå) 19.10, fikk mens i går, så når den er over starter prøvinga (det er iallefall planen) kjæresten vil ikke ha så mye snakk om det så da tar jeg skravlingen her inne Har pco så skal prøve oss frem uten helpemidler- førstemann ble unnfanget 3 uker etter pilleslutt så lov og håpe.. (da med annen bf) Hvis syklusen holder seg på 30-31 dager som den stort sett gjør er el ca 6 nov. håper på spire i førjulsgave! Lykke til damer :-)
Tessy Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg gleder meg også veldig til prøving nå, blir jo første prøveperioden her... hva med dere? Ser du har satt opp samme IKM som meg inne på uke 46 2røverdøtreog1røver, så det er jo veldig spennende, da har vi liksom like lenge å vente! Når har du IKM da Kei&♀♀?? Masse lykke til med prøving jenter..håper vi ender opp med positive tester alle sammen=)
lillemirakel2014 Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Slenger meg med her jeg også! Fikk TR natt til i går, så håpe på å være ferdig på onsdagen ca: ) Jo raskere jo bedre, for jeg vil komme raskt i gang med ny pp!:b Det blir moro å følge dere fremover
Wiiga Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Hei! Fikk TR i dagtidlig, litt uventet, siden jeg trodde jeg hadde IKM om noen dager. (er forsåvidt dag 30 i syklusen, men forige var ganske lang, så derfor trodde jeg at jeg hadde lang syklus denne mnd også) Men var 1pp med første barn, så ikke noe stress forløpig Blir vel IKM uke 46/47. Blir enda en spennende og langsom mnd Gleder meg til å følge dere!
Amedillo Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Slenger meg på jeg også Fikk mens på lørdag, så.... Er andre mens etter jeg sluttet på pillen. Så blir 1. skikkelig pp Alltid kjekt å komme i gang med den Lykke til alle sammen!!
Trømborg Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg fikk litt uventet mens igår kveld, skulle kommet på onsdagen som var (trodde jeg) men er ikke så lett med denne syklusen sytnes jeg... hadde skrudd opp forventningene mine ganske høyt de siste dagene, så da ble jeg skikkelig skuffet og lei meg når det kom igår... men da er det bare å vente igjen.... denne 5ukers perioden(for min del) føles veldig lang...
kei80 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2011 Så hyggelig at vi er flere! har så lange og ustabile sykluser(siste var på 59)så usikker på EL men skal teste helt til smilet kommer opp på testen denne pp! Fikk mens den 22.Håper vi treffer alle denne pp
Mrsmountain Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Min mens skulle komme fredag eller lørdag, men glimrer i sitt fravær..
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Endelig ferdig med tr, og allerede igang med jakten på EL.. =) Jadajada, litt tidlig, men bare sånn for siiikkerhets skyld, hehe. Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå