Gå til innhold

Flere som er i dårlig form om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og føler meg helt elendig.. Har hatt det sånn flere kvelder på rad nå. Er rett og slett utrolig uvel og kvalmen. Forstår nesten ikke hva det går i..

Det kommer som kastet på meg om kvelden når ungene er vel i seng. Får vel bare være sjeleglad jeg ikke har det slik om dagene. Vel, nå er jeg i permisjon, så det hjelper jo.

Om kveldene så gruer jeg meg til å gå og legge meg, jeg sover fantastisk dårlig, og har urolige bein, og føler meg sjuk der jeg ligger.

Nei huff, det er visst mye man skal gjennom. Håper bare alt blir som normalt når svangerskapet er over, kan ikke huske at jeg hadde det slik de to andre gangene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det lignenede. Med en gang tulla er lagt, kommer sterke kynnere og smerter. Har vært sånn lenge :(

Skrevet

har også det sån. e det lenge til dere har termin. æ har 3 uke i gjen.. 15 nov...

Skrevet

Huff, ja ikke bare bare med vonde kynnere, har hatt noen av de og, som sitter mest i ryggen. Men problemet her i gården er at jeg føler meg så sjuk/ utrolig kvalmen...

Termin er 09.nov...

Skrevet

Hei

har det sånn jeg og. Er i uke 34+4 og nettene er definitivt verst. Gruer meg til å legge meg og har skjønt at det begynner å bli en ond sirkel for jo mer jeg gruer meg og forventer en fæl våkenatt med raslebein og tisseturer i ett sett, jo mer selvoppfyllende blir profetien.

SÅ i natt skal jeg ha en super søvnnayy...yhea right

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...