enits40 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Mine to store barn får selvfølgelig julekalender, og da helst sånn som man pakker inn gaver til. Dette koster både arbeid og penger, men er også veldig, veldig koselig. Tiåringen, som egentlig er umulig å få opp om morgenen, spretter opp med forventningsfullt smil om munnen hver morgen, og mor får full valuta for pengene :-)... Men hva med lille? Planlegger dere julekalender for deres små? I så fall hvordan? Hilsen meg som denne gangen er utroolig tidlig ute...
kinaputten Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 hehe nå måtte jeg le litt, for jeg tenker på det samme og har ikke bestemt meg helt om jeg skal eller ikke skal. Tror jo egentlig ikke kai skjønner så mye av å åpne en luke hver dag, så da blir det vel bare for syns skyld. Men til neste år, DA skal han ha en hjemmelaget en. Så en som var veldig søt, 24 små hjemmestrikkede fargerike sokker med en liten pakke i hver sokk. Ellers så har jeg også sett en hvor de hang små pakker fra en fin kleshenger, en jule stylet kleshenger vel og merke.
enits40 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2011 ååå, de hørtes søte ut! Tror ikke jeg klarer å vente til neste år, jeg! Det er jo så koselig med sånne julekalendere, særlig de med gaver man pakker inn selv. Men er vel en fare for at det er papiret som er mest spennende i år... he-he,...så mulig det bare er å gi seg selv unødig mye arbeid....Jeg mener, 72 gaver, det er litt voldsomt!! :-) Og det FØR jul....he-he.. Men - er jo koselig å ha en god unnskyldning for å shoppe litt og! :-)
NiT&miniputt Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har bare en og skal likevel ha julekalender til han:) Kjøpte en sånn jeg da: http://www.ellos.no/dv/20-Lek-spill-Sommerlek/Micki/_/N-fk4Z1z13zs3?Nr=309305 20 dager unnagjort!
Bad habits har tre små Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Minsten vår er bare 8 mnd i desember, så nei.. han får vente til neste år! Mellomste var 9 mnd første julen, og han fikk heller ikke. De skjønner jo ikke bæret av det allikevel;-) Men neste år, da skal han få:-) Synes det holder å pakke inn til de to eldste jeg altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå