2 Mini oss Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Da er det forhåpentligvis min tur. Har gått gravid en hel evighet nå, og er så lei at jeg snart spyr! Men imorgen har jeg fått time til å bli igangsatt, om ikke det plutselig skulle bli altfor mye å gjøre på føden imorgen, og det BØR DET IKKE! For nå har jeg ventet lenge nok, og er klar for å møte gutten min! Må si jeg er veldig spent på hvordan dette blir. Blir min første "normale" fødsel, da jeg tok ks første gang.
septemberpiken Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg vet alt om hvordan du har det, ble satt igang 13 dager over termin sist, og misunner ingen som må oppleve så mange dager på overtid. Lykke til, snart har du babyen din hos deg!
2 Mini oss Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2011 Takk for det Gikk det bra å bli satt igang for deg? Hos meg har dagene på overtid virkelig tappet meg for all motivasjon og krefter, hadde så mye mer energi for et par uker siden. Nå er jeg bare lei og deprimert. Håper det blir bedre når babyen endelig er ute
vi3 Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Ønsker deg lykke til ) Håper du får en fin opplevelse... premien blir jo fin uansett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå