Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si det, så får dere som ikke gidder et skryteinnlegg la vær å lese dette.

Snuppa mi er 20mnd.

Hun snakker i setninger

Hun kan telle til 10

Hun kan flere farger

Hun kan navnet på mamma, pappa, besteforeldre, onkler og tanter (altså deres ordentlige navn)

Hun kan flere bokstaver

Hun pusler, tegner, bygger lego og togbane uten problemer.

Hun forstår veldig godt en beskjed og vil gjerne hjelpe til

Hun sier tusen takk, vær så god og kan jeg få.

I dag tok vi henne med på kino for alle første gang og jenta, som til vanlig er i full fart, satt hele forestillingen.

Hun er bare helt hærlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sagt dette ca 1000 ganger her inne fra før, så vi vet du er stolt av henne....

Skrevet

Så flink hun er!!!

Min datter på 21 måneder snakker ikke i setninger, men er flink å pusle og kan forklare hva hun vil. Enten med ord eller handlinger.

Hun forstår også beskjeder og hjelper meg å tømme oppvaskmaskina.

Hun kan fargene, men kan ikke si dem selv. Eller har ihvertfall ikke interesse for det. Men jeg kan spør om den "blå klossen", eller "den rød ballen". Hun skjønner hva jeg mener.

Også eeeelsker hun å kose :) Godklumpen min. :)

Skrevet

Så flink hun er! Sånn var eldstejenta mi også på den tida der, og det er bare kjempegøy når språket virkelig løsner og de forstår stadig mer=)

Synes det er dumt hvis det ikke skal være lov å skryte litt her inne, uten å bli halshugget av anonyme..

Skrevet

Er du ikke interessert, kan du godt la være å lese. Og svare for den saks skyld.

HI- deilig med slike barn :) Har en av hver jeg, en som er supersmart og en som sliter. Gode er de lell :)

Skrevet

Hei EgG.

Så herlig å lese om deg og datteren din. Du har all grunn til å være stolt av henne.

Og du vet også at du ikke skal bry deg om de anonyme på denne siden, ikke sant?

Dette var ordentlig koselig å lese. Ha en strålende dag.

Elin :)

Skrevet

Så hærligt, EgG:) det er utroligt å se utviklingen på våre små, og skjønner godt at du er stolt av snuppa di:) jeg blir også sprekkeferdig stolt når vesla mi lærer/gjør nye ting:)

Skrevet

Takk for det!

De er jo gode likevel.

Skrevet

Så godt!

Snuppa mi har ikke tid til å kose, skulle ønske hun kunne ta seg tid. :-)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Tenker at det får være deres problem.

Og jeg synes det er god å skryte av henne da jeg slet veldig med amming og hadde stor sorg i forhold til dette da hun var spedbarn. Er så godt å se at ting gikk bra likevel. :-)

Skrevet

Da synes jeg du skal skryte av det, det fortjener de små.

Skrevet

Tror ikke det finnes noen mammaer som ikke skryter av sine små, det er helt naturlig å være stolt, ville vært merkelig ellers. :)

Min lille er 1 år i morgen og sier bæ når han har bæsjet, er jeg stolt, JA :D

Skrevet

costamummy&mini bamsen;

Gratulerer med 1åringen!

Skrevet

tusen takk EgG :)

Kan nå tilføye nytt ord som er jaaaaaaaa når det er noe han er superfornøyd med :) (bedre enn nei nei nei :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...