Gå til innhold

Du som tipset om sitronvann for å gå ned i vekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, da blir jeg også en av de som kjøper sitroner imorgen:-)) bra tips, tusen takk for at du delte resultatet med oss HI!

Skrevet

Nå ble jeg også veldig nysgjerrig og kommer til å bli en av dem som kjøper sitron i morgen :P

Jeg trenger ikke å gå ned i vekt, men kan tenke meg å rense systemet.

Skrevet

Kan man gjøre dette når man ammer??

Skrevet

Sitron er vel ikke farlig selv om du ammer. Det har jeg aldri hørt noe om.

Skrevet

Å da blir det sitronkjøp her i morgen også! Takk for tips :))

Skrevet

Da skal både jeg og mannen kjøpe oss et par sitroner imorra :) Takk for tipset!!!

Og alle dere andre, gi oss oppdatering da ;)

Skrevet

Plutselig blir det tomt for sitroner i alle butikker i hele landet..hehe

Skrevet

takk for tips , da blir det jammen sitroner på meg også i morgen. Ikke så mye for å gå ned i vekt ( selv om det er velkomment) men jeg trenger å rense systemet litt trur jeg.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

MORO! Jeg skal også strippe butikken for sitroner i morgen. Håper ejg finner igjen denne tråden om en uke så jeg får høre hvordan det har gått med dere sitrondamer ;)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Godt jeg har sitronsaft på flaske i kjøleskapet!! hihi..

Har forøvrigt hørt at et glass VARMT(lunkent) vann om morgenen er bra....Så da er det vel ikkje verre å tilsette det litt sitron også...

Skrevet

haha, takk for tipset! skal selv prøve dette imorgen (er gravid men skader vel ikke å rense systemet?)

Skrevet

Nå har jeg drukket min første kopp med varmt vann med sitronsaft. Det var faktisk ikke så stygt :)

Skrevet

Ja dette skal jammen jeg prøve også.

Før jeg tok mandlene var jeg veldig plaget med halsbetennelse. Da drakk jeg mye sitronvann. Det var kaldt riktignok, men det hjalp den såre halsen.

Hvor mye vann til en 1/2 sitron? 2,5dl eller, er ikke det en kopp ca?

Skrevet

Når du googler det og leser om dette står det at det holder med en liten skje sitron i et glass varmt vann...

Blir spennende dette, vi får skrive en ny tråd om en uke med resultater. Jeg har håp om at det hjelper på min evige oppblåste mage.

Skrevet

jeg drakk en stor kopp med all saften fra en halv sitron jeg klarte å presse ut. Kanskje det var litt mye..

Skrevet

Bare pass på tennene, damer..... Tanten min drakk også et slikt glass med varmt sitronvann hver morgen helt til tannlegen bemerket at tennene hennes var blitt så dårlige.

Skrevet

Sitron-tipset skal absolutt prøves, meeeeeen... lurer bare på om hvordan fordøyelsen blir etterpå? Blir jeg sittende på do halve dagen i starten? greit å vite så jeg ikke planlegger for mye i startfasen... hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...