Gå til innhold

Dere som har vært på forsamtale om prøverør, kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge i forveien kommer denne samtalen?

Jeg har fått et skriv hvor det står at vi mest sannsynlig vil være i gang innen 15. januar 2012.

Hvor lenge før deres dato i brevet hadde dere samtalen?

Kan noen også fortelle meg hva som skjer på denne samtalen?

Håper noen tar seg tid til å svare.

Fortsetter under...

hei:)

Jeg var inne til forsamtale i midten av september, og fikk beskjed om at det kanskje kunne ta en stund.. Men fikk klarsignal i form av brev bare to uker etterpå:) Og skal begynne på hormonbehandling nå til fredag;)

Det er rett og slett informasjon om hvordan prøverør funker, og dere blir forklart hele prosessen i ganske enkle steg. Hva dere kan forvente dere osv.

Husker jeg var redd det skulle være et slags forhør, men det var det absolutt ikke:p

Tiden går fortere enn du tror, hvertfall når du ser tilbake på det;)

Håper dette var et greit svar:)

Kicam

Hei Mayflower :)

Jeg og mannen var i samtale 20 okt, og skal ta ut og sette inn i uke 3 2012 :)

Jeg ringte inn på Riksen 1-2 ganger i uken og maste på de ang time, så jeg fikk en time tidligere enn jeg trodde :) Trodde vi ikke ville få innkallelse før 3 mnd ETTER godkjenningen...

Så fra gynokologen henviste oss så tok det 2 1/2 mnd akkurat :)

Den samtalen går dere igjenom om du har diabetes og sånne sykdommer, om du går på medisiner, hvor lenge dere har prøvd.. Jeg så får meg nærmest intervju, men hadde en kjempe opplevelse.. Også tar de en vaginal ultralyd for å se om ting er og hvordan medisinering du skal ha på hormonsprøytene osv.. Også forklarer legen lett hvordan det gjøres. Så skal dere snakke med en sykepleier som forteller alt hvordan det gjøres, også går de utifra når tid du skal ha mens osv sånn tif for oppstart.. Riksen hadde ikke tid for oss før uke 3, men vi gleder oss :)

Lykke til, håper dette var til noe hjelp?!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...