julibaby10 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Har Emmaljunga EdgeDuo og bruker baggen til min 3 mnd gamle sønn. Noen tips til hvilken pose som passer til min vogn og Oslovinter? -En som passer til han er rundt 3 år;)
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Vi har city-bagen, og Voksi urban pose. Den minste delen passer perfekt i bagen nå, og med forlengerdelen kan den jo brukes veldig lenge!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Vi har Emmaljunga Mondial Duo vogn og har Voksi Urban pose og fikk fint plass i bagvogna sist vinter. Nå har vi satt på sportsdelen, men ikke begynt og bruke posen ennå da det ikke er så kaldt ennå Vi holder til i Drammen.....
ninairen Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 jeg har også emmaljunga edge duo, jeg har ticket to heaven pose, og den kan en bruke til en er 4 år ca:) virker veldig god
julibaby10 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2011 Takk for svar, dere! Har sett litt på ticket to heaven, men har også sett på easy grow Tenkte at easy grow kan passe fint i baggen siden den kan forlenges når det blir behov for det
MammanTilMax Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg så også på en ticket to heaven pose i en butikk, men syns den virket så stor og tynn? Finnes det flere? Jeg vurderer også easy grow ono da, fordel at den kan forlenges.. Noen som vet om denne kjennes tykkere? Ikke sett noen i virkeligheten..
Lillespiren<3 Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har også easey grow. er kjempegod:)) fordel at du kan glide den opp på midten. også kan den vaskes i maskin i motsetning til voksi urban. den har ikke ull i bunn lik voksi urban. men det synes jeg er en fordel. Da har jeg ullskinn i bunnen når det er kaldt, så kan det tas ut på varmere dager.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har Odenwalder Holly (den m bamse inni) og den er knallgod! Varm og god, og lang nok til at den holder hele vognperioden og vel så det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå