Solfugl Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Vi finner ikke navn som vi begge liker! Jeg er lei alle som skal hete Lukas, Leander, Noa og andre "motenavn" Hær jeg er fra, har disse navnene vært ekstremt populær de siste årene. Jeg trenger hjelp! Er det noen som har navneforslagg til en gutt?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Kornelius syns jeg er skikkelig fint navn. Det er ikke poppisnavn, og er et gammelt norsk navn. Jeg elsker det- Andre forslag: Sakarias Melvin Laurits Tengel Sirius Eirik Torben Torjus Ruben Trond Conrad Kolbjørn Erik Lars Mikael
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Eirik Sigurd Håvard Torvald Alfred Johannes Nils Lars Trygve Jakob
*Dubsgirl* Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Mikkel Erling Hadrian Wilmer Gustav Gabriel Felix Imre Benjamin Brage Didrik Jeppe Julian Sander Ruben Ulrik Caspian Milas Anton Olav Ådne Silas Simon Emilian Ludvig Vetle
Giss Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Adam Ares Aron Aksel Bo Jo Søren Viktor Edvard Morten Olander Theodor Ulrik Agaton Absalon Armand Ansgar Valdemar Sverre Petrus Tonius Lennart Sivert Simon Fillip Henry Ian Neo Leonel Kornelius Marcelius Marius Magnus Bare et lite usortert utvalg av navn.....Håper det kan gi ny inspirasjon. Ikke altid enkelt å bli enige om det rette navnet..... Lykke til!
Cornelianelia Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Er også lei av de super-poppis-guttenavnene som inneholder altfor mange vokaler. Noen forslag herfra: August Edvard Albert Alfred Mikkel Jonatan Trym Sivert Sigurd Gustav Oskar Viktor Theodor Ludvig Henrik Herman Iver Vebjørn Jostein Tarjei Vemund Lavrans Lauritz Martinius Rikard Arthur Henning Hallvard Ådne Max
trebarnsmamma84 Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Kornelus Martinius Sander Emil Sjur Erland Erlend Aksel Joakim Espen Olav Andreas Vemund Eldar Håvard Ørjan Brage Brede Sondre Martin Eirik Kristian Asbjørn Nicklas Henrik Axel William Oskar Torje Truls Tobias Daniel Bjarte Joar Anders Vegard Tarjei Viljar Halldor Sivert Magnus Trygve Sindre Vebjørn Endre Håkon Amund Jonas Alex Alexander Gustav Kristoffer Marius Sverre
inimini Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Her er noen forslag fra meg:) Samuel Oliver Benjamin Mattheo Joachim Magnus Aron Tristan Kasper Mikael Mikkel Emil Tobias Espen Felix Sebastian Martin Likte du noen av disse?
mibella Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Selmer er en av favorittene her i gården, om det er til noe hjelp
Andreaa Skrevet 24. oktober 2011 #10 Skrevet 24. oktober 2011 Her er de guttenavnene jeg liker aller best. Edvard Ludvig August Trygve Amund Arn Jakob Erlend Jesper
namedrop85 Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Her er en liste over navn jeg synes er fine: David Mattis Johan Mathias Nikolai Jonathan Benjamin Oscar Oliver Isak Daniel Michael Odin Johannes Kan hende noen av dem er motenavn, men det bryr ikke jeg meg om. Olav
norskepigen Skrevet 26. oktober 2011 #12 Skrevet 26. oktober 2011 Josef (Er jo litt bibelsk, men allikevel fint synes jeg :-) ) Vilas Håkon Emilio Dennis
Mine2Små Skrevet 26. oktober 2011 #13 Skrevet 26. oktober 2011 Har ikke lest de andre svarene dine, men lister opp noen: Alexander Aksel Anders Andreas Adrian Asgeir Anker Brage Brede Bernhard Bertil Eskil Emrik Eivind Edgar Erling Even Fredrik Ferdinand Fabian Håvard Halvor Henrik Heine Håkon Iver Jonathan Jakob Jens Joakim Kornelius Konrad Kristoffer Kenneth Kristen Magnus Morten Marius Mons Mikkel Olai Olav Olve Petter Preben Rasmus Ragnar Remi Simen Stian Severin Sigurd Sondre Vegard
Gjest To stjerner Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 Disse, blant annet, er staute og vakre synes jeg: Erlend Henrik Edvard Eirik Fredrik Christian/Kristian Andreas Didrik Sondre Vebjørn Håvard Vegard Bjørn (gjerne med et annet navn etter, f.eks. Bjørn Fredrik) Gitt at du liker disse, og velger ett av disse tror jeg ikke du blir misfornøyd.
Mrs Smith Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Du har jo fått så mange forslag, godt at du styrer unna poppisnavnene . Mine favoritter (i dag) med fare for gjentagelse: Martin Kornelius August Fredrik Henrik Jakob Sigurd Iver Sivert Kasper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå