Kaya25 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tok en test idag, på IKM dagen. I løpet av test tiden dukket det opp en svak svak strek. Tok et bilde: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/600788/offset/1 Den ble litt synligere et par minutter etter at test tiden var gått ut. Men det teller ikke, eller? Skal jeg tolke denne som positiv?
07&10&13? Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Den er positiv! Ingen tvil! Gratulerer - du er gravid
lillemirakel2014 Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Etter min mening er den positiv!=))) Men! Jeg tok en test ca på IKM dagen selv denne uken og fikk akkurat likedan resultat. Og i dag sitter jeg med TR.. :s Jeg har fått falske positive tester før også, noe som er utrolig kjipt.. Men håper virkelig for din del at den ER positiv! Ta en ny test om ett par dager så får du nok det endelige svaret Lykke til! =).
Kaya25 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2011 Takk for svar! :-) Da tror jeg at jeg skal ta en test til imorgen for å se. Tør ikke slippe jubelen løs helt enda....er så kjipt å bli skuffet!
Minimikro Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Den ser jo utvilsomt positiv ut, men jeg ville nok tatt en test i morgen ja, som du selv sier.. for å være heeelt sikker
Leirha Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg fikk sånne tester og jeg er tydelig gravid. De som har fått sånne tester for så å få mensen har mest sannsynlig hatt en kjemisk graviditet.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 den er sååå positiv haha spesielt i forhold til min Gratulerer sååå mye :)
Kaktus_86 Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Man sier jo at man ikke skal lese av testen etter tiden, men så lenge det var en strek der før tiden så er den jo positiv Den er veldig lik den jeg selv fikk. Selv tok jeg en CB samme dag for å bekrefte og en CB digital dagen etterpå. Da lyste det GRAVID 1-2 mot meg Prøver et lite gratulerer og ønsker deg lykke til med ny test
Tessy Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Krysser fingrene og håper for deres del at den ikke er falskt positiv! Hold oss oppdaterte på den testen du tar i morgen da!! Hvilken test skal du teste med da? :) er sikekrt veldig nervepirrende når man ikke føler seg sikker...skjønner godt at du ikke tør å juble ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå