Gå til innhold

Er denne positiv??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er positiv! Ingen tvil! Gratulerer - du er gravid :D

Skrevet

Etter min mening er den positiv!=)))

Men! Jeg tok en test ca på IKM dagen selv denne uken og fikk akkurat likedan resultat. Og i dag sitter jeg med TR.. :s Jeg har fått falske positive tester før også, noe som er utrolig kjipt.. Men håper virkelig for din del at den ER positiv! ;)

Ta en ny test om ett par dager så får du nok det endelige svaret Lykke til! =).

Skrevet

Takk for svar! :-)

Da tror jeg at jeg skal ta en test til imorgen for å se. Tør ikke slippe jubelen løs helt enda....er så kjipt å bli skuffet!

Skrevet

Den ser jo utvilsomt positiv ut, men jeg ville nok tatt en test i morgen ja, som du selv sier.. for å være heeelt sikker :)

Skrevet

Jeg fikk sånne tester og jeg er tydelig gravid.

De som har fått sånne tester for så å få mensen har mest sannsynlig hatt en kjemisk graviditet.

Skrevet

den er sååå positiv haha spesielt i forhold til min :P Gratulerer sååå mye :) :)

Skrevet

Man sier jo at man ikke skal lese av testen etter tiden, men så lenge det var en strek der før tiden så er den jo positiv :) Den er veldig lik den jeg selv fikk. Selv tok jeg en CB samme dag for å bekrefte og en CB digital dagen etterpå. Da lyste det GRAVID 1-2 mot meg :D

Prøver et lite gratulerer og ønsker deg lykke til med ny test :)

Skrevet

Krysser fingrene og håper for deres del at den ikke er falskt positiv! Hold oss oppdaterte på den testen du tar i morgen da!! Hvilken test skal du teste med da? :):) er sikekrt veldig nervepirrende når man ikke føler seg sikker...skjønner godt at du ikke tør å juble ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...