Gå til innhold

Endelig kan jeg være her inne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig blitt gravid, etter 6 prøverørsforsøk.... Endelig satt spira! Er 4+2 i dag, så det er jo VELDIG tidlig, men når jeg ikke har fått en positiv test på 1,5 år er det lov å juble litt føler jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer kjæmpemasse!!! Selvfølgelig e det lov å juble =D Æ e bare 5+0 idag, men e lykkelig som bare det sjøl om æ vet at det e tidlig ;) Håper at alt går bra framover med dæ og spira!

Skrevet

GRATULERER!!=) Jeg jubler også, er endelig gravid!!:D det er ett år siden vi startet prøvingen nå i oktober, mistet i sa i juli. Men nå er jeg gravid og dette skal gå bra:D Er bare 3+4 i dag, håper 1.tri går fort!

Skrevet

Gratulerer :) jeg har termin 30.06 så er akkurat like tidlig ute som deg, vi får krysse fingrene for at det skal gå bra :)

Skrevet

TUSEN TAKK og GRATULERER til dere også! Vi er heldige :) Blir stas å følge dere fremover!

Skrevet

Gratulerer så mye! Herlig følelse og du har all grunn til å juble!

Skrevet

Gratulerer så mye, det er deg VEL unnt! :-D

Skrevet

Så gøy å se andre som er omtrent like langt som meg! Gratulerer jenter:-)

Jeg er nå gravid etter 6 års prøving og 8 IVF-forsøk. Holder nesten pusten i håp om at svangerskapet skal gå bra!

Klem og lykke til til dere alle

Skrevet

Wow så gøy! Gratulerer til deg og alle andre:-D

Skrevet

GRATULERER så mye "lengter..."!!!!!! Da er vi to som virkelig har slitt for å få spira til å sitte! Nå skal det gå bra!!!! Hvor langt er du på vei da? Jeg er 5+0 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...