Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Del Skrevet 23. oktober 2011 Når jeg trykker på linken "Terminklubben" så kommer det kun opp en blank side.. Er det bare et midlertidig problem eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 24. oktober 2011 #2 Del Skrevet 24. oktober 2011 Heisann. Så rart, jeg får opp klubbene når jeg trykker på den. Er det andre som har dette problemet? Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Del Skrevet 24. oktober 2011 Da jeg logget meg inn i går kveld var terminklubbene på plass, men da fikk jeg ikke lov å oppdatere statusen her. Men ser på hovedsiden at mange innlegg går på akkurat dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziiona Skrevet 24. oktober 2011 #4 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg får heller ikke opp treminklubbene. Siden er bare blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 24. oktober 2011 #5 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har prøvd å melde det inn, men håper det blir bedre i løpet av ettermiddagen. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #6 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fortsatt blank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #7 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fortsatt blank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMø med to små Skrevet 24. oktober 2011 #8 Del Skrevet 24. oktober 2011 fortsatt blank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 25. oktober 2011 #9 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei på dere alle sammen. Nå tror jeg vi har funnet feilen her. Så håper det løser seg straks. Kommer tilbake med info om litt. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 25. oktober 2011 #10 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vi skal fortsette å se på dette i morgen. Men enn så lenge så tror jeg den skal komme frem langt nede på siden? Uansett, jeg kommer tilbake til dere i morgen. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 25. oktober 2011 #11 Del Skrevet 25. oktober 2011 Da er det siste mase-tråd fra meg i dag.. Hehe.. Nå skal terminklubbene være i orden. Rop ut om dere fortsatt finner feil! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bitthen Skrevet 25. oktober 2011 #12 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fremdeles blank side med meg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 26. oktober 2011 #13 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei Bitthen. Det kan være at det er en forsinkelse her. At nettleseren din ikke registrerer endringen. Prøv å trykke ctrl + f5 - da håper jeg det skal komme på plass igjen. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMø med to små Skrevet 26. oktober 2011 #14 Del Skrevet 26. oktober 2011 fortsatt blankt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 26. oktober 2011 #15 Del Skrevet 26. oktober 2011 MammaMø - hvilken nettleser bruker du? Firefox, Internet Explorer, etc? Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venter 1til<3 Skrevet 26. oktober 2011 #16 Del Skrevet 26. oktober 2011 fortsatt blank her... har prøvd begge nettleserne å ctrl+f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. oktober 2011 #17 Del Skrevet 26. oktober 2011 Terminklubbene er fortsatt borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 26. oktober 2011 #18 Del Skrevet 26. oktober 2011 Prøv dette også: * Sjekk .no og .com. Om dere får samme problem. Her er .no: http://barnimagen.no/barnimagen_site/innhold/terminklubber Her er .com: http://barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/terminklubber * Prøv også å slette historikken din. I Firefox kan du for eksempel trykke på "verktøy" øverst, deretter "slette historikk". I IE trykker du på verktøy og slett leserlogg. Håper det funker etter at dere har prøvd dette. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMø med to små Skrevet 26. oktober 2011 #19 Del Skrevet 26. oktober 2011 Når jeg brukte .no fungerte det visst:) Tipser videre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 27. oktober 2011 #20 Del Skrevet 27. oktober 2011 Godt å høre, MammaMø. Og supert at du sprer ordet! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SCÅ Skrevet 23. desember 2011 #21 Del Skrevet 23. desember 2011 liker ikkje denne nye bim.finner jo ingenting igjen! *fortvilet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 23. desember 2011 #22 Del Skrevet 23. desember 2011 Svarte i det forrige tråden, men sender den her også: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/forum/5175-terminklubber/ Håper du blir vant til det. Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå