Gå til innhold

Synes dere Victoria er unormalt stor? Tror dere det er tvillinger?

Anbefalte innlegg

http://minmote.no/index.php/2011/10/moteeksperter-kronprinsesse-victoria-er-et-forbilde-for-andre-gravide/

Kjenner jeg blir litt irritert over at gravide skal sammenlignes med hverandre. Så et bilde i Se og hør weekend hvor de mener at hun umulig kan ha bare 1 barn inne der. De sammenligner henne med en annen gravid kongelig (husker ikke hvem og det var ikke mitt blad så jeg kan ikke slå det opp) som var 6 mnd på vei og nesten ikke har bul..

Hvorfor skal media gjøre så mye ut av det?

Kvinner bærer barna forskjelling, noen får stor mage, andre ikke.

Noen spyr i 9 mnd, andre har en enorm apetitt...

De skriver at hun er 4 mnd på vei... Hun har ikke sagt dato hun har termin. Jeg har selv termin 19. mars, og er på torsdag 20 fullførte uker.

Regner man 12 uker som 3 mnd, så blir 20 uker 5 mnd...

Jeg er overvektig, og selv når jeg ikke var overvektig så holdt jeg magen inn... Synes derfor at det er vondt å slippe ut magen og holder den inn ubevisst, Slipper jeg ut magen så mener jeg at jeg har like stor mage som henne.. Jeg har bare 1 baby inni der...

Synes virkelig synd på henne, og er utrolig glad for at jeg ikke er kongelig /kjendis...

Fortsetter under...

victoria er jo mye større i selve kroppsbyggningen enn hun hun ble sammen lignet med... jeg tror ikke det ligger noe i det! ikke tenk noe på det. vær stoldt av din gravide mage :)

Jeg synes ikke hun er unormalt stor. Leste også det bladet, og det er nå heller hun Marie fra Danmark som har veldig liten mage til å være 6 mnd på vei synes jeg..

Victoria kan jo ha termin i begynnelsen av mars og være 5 mnd på vei straks, mange som har godt synlig mage på den tida og tidligere. Jeg er selv 18+3, har foreløpig termin 24.mars og har godt synlig mage..

4 fullgåtte mnd er når ein er 17veker+5dagar.

Synest ikkje ho er spesielt stor samanlikna med andre som har termin i febr.-mars. Og innanfor der er det jo store individuelle forskjellar.

Om ho ventar 1 eller 2 er klinkande likegyldig, ønsker ho å fortelle meir enn ho alt har gjort, ja så gjer ho vel det.

Alt anna er i grunn unødige spekulasjonar, ofte pga lite å skrive om elles.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Hvorfor tror alle at de med tvillinger i magen automatisk har større mage? Nei, i uke 18 med tvillingene så man ikke at jeg var gravid en gang, i uke 18 med sønnen vår, så jeg nesten ut som om jeg var 6-7 mnd på vei.Stor mage gir ikke grunn til å tro det er tvillinger på gang..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...