mflette Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 er gravid med nr.3 , og i uke 30. er så utrolig lei allerede!!!! vondt i bekkenet, tidvis svimmel og syns alt er no dritt....! flere som har det sånn?? tida framover kommer til å bli laaaang.......
gledes Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Nr. 3 her også, og i uke 34. Formen er fin, absolutt ingenting å klage på.... men synes tiden går veldig sakte. Samtidig som ukene går fort... snodig. Gleder meg til jeg kan tillate meg å pakke fødebag og sette på plass alt det vesentlige som tuppa skal bruke. :-) Kjipt når bekken og sånt skrangler da. Her er det ikke så ille, men sniker seg på, spesielt om natta. Lykke til :-)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Nr 2 her, og et veldig etterlengtet barn som vi har ventet lenge pa, sa føler jeg ikke har rett til og klage,men savner kroppen min, er vanligvis veldig aktiv men pga bekkenløsing og mange kynnere kan jeg ikke ga sa langt, sa det savner jeg, og være i fysisk aktivitet, gleder meg til prinsessen kommer og jeg kan begynne og gå lange turer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå