Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan mannen levere inn en aædprøve hos en gynekolog uten rekvisisjon fra lege? Gubben var hos legen og vi har prøvd i 3 år og da sa legen at om han skulle teste han måtte jeg også være med til legen(?!) for at legen skulle vite at begge ville dette og ikke bare han... Trodde da han kunne bli testa først?!

Jeg har skikkelig legeskrekk så vil jo helst slippe om det er han det er noe galt med...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143710049-s%C3%A6dkvalitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Grunnen til at dere skal være der begge to er fordi dere er sammen om det å prøve å finne grunnen til hvorfor d ikke klaffer. Jeg ble med samboer selv,og jeg var jo bare der. Samme med meg,da jeg fikk undersøkelser,var samboer med på samtale før og etter UL... Er vel viktig å bli kjent med situasjonen for begge,ikke bare hver for seg. Så dette er ikke uvanlig. Men feks om dere får svar på prøven der og da,så er dere to som får resultatet.

Frykt ikke,vær der for mannen din du,så får nok han også beskjed om å være med deg når/hvis det blir din tur :-)

Absolutt ikke noe å være redd for,vi leverte prøven,fortalte hvor lenge vi hadde prøvd å ble sendt hjem iløpet av 15 min. Resultatet fikk vi over telefon da,men det ba vi om.

Hei, jeg var hos lege/gynekolog alene og fikk sjekket ut diverse i forhold til ufrivillig barnløshet. Fikk rekvisasjon til diverse tester av meg samt rekvisasjon til sædprøve for samboeren min. Han reiste alene opp på Rikshospitalet for å levere denne prøven.

Annonse

ja, jeg ville nå også tro at det var noe kun han trengte å teste og levere, uten min tillatelse.. og han har lissom før fått rede på at han har lav kvalitet, men det er maaaaaaaaange år sia... så syns det er rart, og at legen er teit... men han må nå snart til legen for å få nye medisiner, så tenker på om jeg skal være med han eller om jeg ikke skal.... men må vell det for at noe skal skje...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...