Gå til innhold

Har dere fått mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter og venter på magen.. Er 18 uker på vei.. Når fikk dere mage? Synes alle kommenterer at jg ikke har noe mage og om je er sikker på at det er noe der :( Blir jo nesten litt lei mg.. Flere som har det slik?

Ellers er det supert og gå gravid, er i topp form :) Var dårlig i 2 uker, men nå er alt bra.. :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått mage nå, men sjekket i speilet i dag - og kan fortsatt "suge inn"/holde inn magen slik at det ikke syns at det er en baby på gang.

Jeg er 20+2 i dag!

Hadde jeg hatt vide gensere hadde jeg sikkert skjult det for folk enda.

(Var 60 kg og 171 cm før svangerskapet, høy og tynn)

Jeg gleder meg på å få stormage, men er glad for alle strekkmerkene vi slipper når vi bærer babyen så langt inn som vi gjør *trøst* - jippi!

Deilig å være i toppform da - kos deg med graviditeten! :)

Skrevet

heisann=)

er 27+3 idag og tja, jo har fått mage men er ikke mye å skryte av i grunnen, ligger inni der ett sted, og er over symfysemål sider de som forstår seg på slikt.

var 59 kg og 176 før graviditet, gått opp til ca 68 kg, men aner ikke hvor jeg har gjort a dem :P hender at dem spørr om jeg ikke tar feil av termidato, for jeg kan da umulig være så langt på vei :P men håper jeg slipper mye strekkmerker da...

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har begynt å få tydelig mage nå :) - og desverre strekkmerker ved siden av navlen...:/ Det synes godt at jeg er gravid og jeg har begynt å få kommentarer fra andre. Men kulen er ganske langt ned på magen, og jeg hadde på en måte trodd at det ville være enda større på denne tiden. Blir spennende å se hvordan magen vokser i månedene fremover!

Skrevet

Jeg er 24+4 nå og har så vidt begynt å se at jeg har babymage, men om jeg ikke har på meg helt trange klær osv er det ikke mulig for andre å se. Følte også at jeg fikk masse kommentarer om at jeg ikke akkurat hadde noe mage, men det kommer seg. Hvor stor, og hvor fort magen blir stor er jo avhengig av hvor mye man legger på seg, og hvor høy man er. Har ikke lagt på meg mer enn rundt 3 kg men er 180cm høy, så skjønner jo at det ikke blir så stor mage av det :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Er i uke 24, og har hatt gravidmage i maaaange uker allerede. Helt sykt hvor fort magen poppet ut denne gangen, men har fått høre at det er vanlig når man har barn fra før.

Forrige gangen synes det ikke før jeg var omkring 5 mnd på vei, og fikk mange kommentarer på at "man ser jo ikke at du er gravid". Denne gangen er det motsatt!

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Er 3 gang jeg går gravid nå (mistet i uke 21 første gangen), første gangen gikk jeg med tvillinger, fikk mage rundt uke 17. Andre gangen var med sønnen vår, da fikk jeg mage i uke 15, denne gangen lot magen vente på seg til uke 19

Skrevet

er 21+1 i dag, har fått en søt liten mage :) Den ploppet ut for ca 2-3 uker siden! Barn nr 2.

Skrevet

Jeg er også 18 uker på vei, og er lite med mage enda, heldigvis. Har jo hørt hjertelyd flere ganger og kjenner at det er noen der inne, så vet jo at jeg er gravid ;) Går med nr. 3. Hadde liten mage med nr. 1 og 2. også.

Gjest Magnolia (nr 2 på vei)
Skrevet

magen min hoppet ut ekstremt tidlig, og det syntes godt mye før jeg hadde tenkt å dele nyheten---- så ingen hast, d ligger bare så forskjellig... jeg er 13 uker og har ganske stor mage, ser ut som jeg er 5mnd på vei.. nesten litt slitsomt nåt magen melder seg stor så tidlig, så vær bare glade for at alt er vel, stor eller liten ;)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Jeg fikk veldig tidlig mage. Er min første, og jeg var 58 kg og 169 cm.

Er nå 25+3 og har ikke sjangs til å gjemme magen. Men heldigvis ingen strekkmerker enda :D

Skrevet

JA! Baby nr tre på vei og magen kom tidlig denne gangen ja, til tross for vekttap og skikkelig kvalme i første trimester.

Nå nærmer jeg meg 23 fullgåtte uker og har tydelig gravidmage. Skikkelig typisk guttemage som med de to andre, og jeg koser meg med gravidmage:)

Jeg går på jerntilskudd og føler meg oppblåst og treig i systemet og på kvelden ser derfor magen enorm ut. Men den synker inn igjen og ser ikke fullt så gigantisk ut hele tiden:)

Skrevet

ja!! jeg er 13 uker på vei, og i dag da jeg var ute og handlet traff jeg en tidligere kollega, og det første hun sa var ;" så kjekt, er du gravid igjen?" og da hadde jeg til og med jakke på meg....så klarer visst ikke å sjule det lenger ;-) men er litt bekymra for hvor stor jeg egentlig skal bli da.........

Skrevet

Er 17 uker på vei og jeg har fått svær mage, og med svær mage mener jeg svær!

Jordmor kommenterte og at jeg var blitt litt stor. Og jeg er ganske tynn til vanlig, veide 53 kg før jeg ble gravid. Venninnen min kom inn til meg på jobb å sto der med hakeslepp for jeg var så stor og jeg ble mer eller mindre tvungen til å fortelle henne det med tanke på strlsen :S

Skrevet

Jeg er 22 uker i dag, og jeg har tydelig mage.. Ikke sjangs å skjule den :) er veldig fornøyd :) Skal sies at jeg hadde litt mage fra før av da.. Men når jeg går med mammabukser så vises den mer og ;)

Skrevet

13 uker på vei med nr.3

Nei, ikke spesielt stor mage, men rundere over hoftene, lårene, rompa og puppene. Alt vokser, men ser vel egentlig mest litt mer lubben ut enn gravid akkurat nå.

Skrevet

Jeg er i uke 24 å magen kom rundt uke 15. Har skikkelig mage som står rett ut, å ikke sjangs til å få igjen jakkene mine :o) Er bare 159 å 52 kg til vanlig, så har ikke så mange andre plasser å gjøre av magen enn at den må voks utover :-)

Skrevet

Den kommer nok helt sikkert plutselig Blomsterpiken12.

Jeg gikk også og ventet og ventet på mage, og så plutselig i uke 20 spratt den ut. Min reaksjon da, var å gråte fordi jeg følte meg tykk:S Når er jeg blitt vant med den:) I tillegg kjenner jeg sparkene til vesla bedre nå, så da er det ingen tvil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...