Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Var ute en tur igår i bursdag til en venninne, og drakk Kalinka. Føler det stinker alkohol av meg, men er det noe jeg kan spise/drikke for å bli kvitt det? Ikke noe særlig å gå rundt å stinke gammel alkis når vi skal bort i ettermiddag...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Puss tennene, tunga, ganen, kinnene, gommene.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Men får enda høre at jeg stinker på lang avstand :s Uff, er ikke noe koselig det altså! HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Har hørt at persille nøytraliserer dårlig fylla-ånde og slikt:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Du kunne la være å drikke alkohol i første omgang.. Nei, finnes ikke noe å skyle det!! Hilsen ei som har bodd med en alkis i mange år... (heldigvis lenge siden.)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Haha, må le litt når du skriver det første her! Jeg har faktisk ikke drukket på over 2 år, så nå var det litt godt å kunne ha en frikveld med venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå