?!:) Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 da sitter jeg her,kjenner at jeg er skuffa og lei meg..var så sikker på at han skulle komme før termin,siste uka har vært ekstra tøff med falske rier og depping,alle spør og graver.får tips om alt jeg kan gjøre..han kommer når han er klar er trøsten hos mannen min. ikke veldig til trøst..savner mannen min,vel han er her men savner rett og slett sex!savner den nærheten.alle venninner tipser med at jeg må ha masse sex..vel funker litt dårlig alene eller..er vel litt overfølsom men gråter meg i søvn fordi han ikke vil,eller han sier ikke at han ikke vil han bare gir ingen respons når jeg prøver,unngår å svare når jeg hinter/spør.. jeg er ikke vedig stor,folk som ikke kjenner meg tror jeg har ett par mnd igjen av svangerskapet. æsj vet ikke helt hva jeg skulle ha ut av dette innlegget men trengte kanskje bare lufte litt:) var hos legen på torsdag,hodet festet barnet har det bra,han ville jeg skulle ringe føden på mandag hvis ingen ting skjedde i helgen.er det noe vits å ringe på mandag??en dag over bare,de vil sikkert bare le av meg..når har dere ringt ang overtidskontroll??
Nuffy Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Huff, kjenner meg igjen! Har fem dager til terminen, men var heeelt sikker på føde før - førstemann kom 16 dager for tidlig. Jeg har avtale på sykehuset for vekstestimering om tre dager. Da skulle vi også avtale overtidskontroll. Jordmor sa på fredag at nå hadde sykehuset "ansvaret" for meg;)
vi3 Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har også termin i dag ) Vi får trøste oss med at de fleste føder innen 4 dager etter termindato, i alle fall førstegangsfødene. Sikkert ekstra leit når du savner den nærheten til mannen din. Du får prøve å hive deg på han med det samme han slår opp øynene :Dhihi.. jeg selv er bare overrasket at min mann enda vil, for jeg har den gedigne babymagen ;D Jeg har overtidskontroll på onsdag hos JM ved helsestasjonen. Du kan jo omså ringe dem i dag, fortelle hvor utålmodig du er Om du leser rundt omkring er det mange som blir strippet før termin, av ulike grunner. *klem til deg*
L&M Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Hei! Termin i dag jeg også! =) Kjenner jeg er litt skuffet jeg også, sist startet fødselen dagen før termin og hun kom 00.25 termindagen =/ Synes virkelig at denne babyen burde kommet før da! =p Men, ser ikke ut som om han vil det, kjenner ikke noe til noe. men det gjorde jeg for så vidt ikke siste heller, våknet om morningen og hadde smårier uten å ha tenkt tanken på at fødselen skulle starte da jeg la meg. Har også prøvd det meste, gått og gått i butikker for å prøve å gå han ut, tatt 4 runder modningsakupunktur og vasket hus til den store gullmedaljen, men nada =( Har samme problem som deg, mannen er ikke litt interessert i å prøve sex for å få han ut! Og når jeg sa at å stimulere brystene kunne sette det i gang, så fikk jeg tilbake at da fikk jeg gjøre det selv! =p Spørs om jeg har glefset til han for mange ganger når han har prøvd seg tidligere. Men de har vert så såre... hehe =p Så nå har jeg kapitulert og satt meg i sofaen, får heller prøve å samle litt energi og tenke på at for hver dag som går så er jeg en dag nærmere fødsel ( sånn som man skal tenke om riene også ) =) Her ringte jm til føden og bestilte overtidskontroll sist gang. Har fått time allerede på torsdag! Men regner med at viss ingenting er i gang og babyen har det bra så må jeg sikkert vente over neste helg også før de setter meg i gang, men vi får se! Fikk nå endelig somlet meg til å pakke fødebagen i går kveld, så nå er jeg KLAR!! Lykke til!!!
Kath+3 Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Hadde termin i går, og lite som tyder på at snuppa har tenkt seg ut er sååå lei av alt nå, vant til å være i god form så de siste 14 dager har kommet som ett sjokk.. Menmen, kan vel ikke klage så lenge lille jenta har det bra:) håper virkelig bare hun kommer i løpet av de neste dagene Uansett jenter så er vi litt nærmere å ha lillebebisene i armene våre nå! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå