Gå til innhold

rier = vondt i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått i hele dag med "press" i rumpa. Følt at jeg må på do, men ikke fått det til. Nå kommer og går det litt, men har ikke vondt andre steder enn regelrett I rumpa/halebeinet. Kan kanskje strekke det dit hen at det er litt ubehagelig omtrent samme sted som ved mensen og så kuliminerer det med vondt i rumpa.

Termin i dag forresten. Kan dette være begynnelsen? Må innrømme at det er såpass vondt I rumpa at jeg sliter med å snakke mv når de kommer. Men er ikke regelmessig på noe vis... Stygt redd det er luft eller forstoppelse.... Håper ikke det, har jo vært på do i dag.

Noen som kjenner til denne typen vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa! Mitt eneste sikre tegn på at det var RIER og ikke

maserier var den dagen jeg jeg hadde mensenvondt i rumpa.. :)

Skrevet

Ja rier kan sitte i rumpa, lårene, ryggen, maven og sikkert andre steder også.

Jeg hadde i maven første gangene og i lårene andre gangen.

Skrevet

Jeg hadde smerter i endetarmen under hver rie i overgangsfasen mellom åpning og press. Trodde også jeg måtte på do, men der skjedde det jo ingenting. Kjentes nesten ut som en kniv oppi baken. Og dette var det vondeste, resten av riesmertene husker jeg faktisk ikke. Men akkurat det der sitter fast i minnet :)

Og tarmene mine var tømt, for jeg hadde hatt diare dagen før.

Så det kan være rier du kjenner, ja.

Skrevet

Føltes helt pinlig å spørre. Men det kom over tid i går og også litt i natt. Nå har jeg sovet og ikke antydning til noe som helst utenom bitte litt mensmurringer. Får komme meg på bena og starte dagen, så krysser jeg fingrene. Takk for svar!

Skrevet

Det kan da være klem på nerver eller modning. Sikkert ikke lenge igjen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...