Gå til innhold

I kveld spydde jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...nesten utover hele spisebordet :o

Det var helt plutselig, ingen forvarsler.

Jeg er bare 6+3 i dag, er det vanlig å bli akutt kvalm og spy så tidlig?

Jeg har hatt litt ulike svangerskap, men tror ikke jeg har opplevd dette så tidlig før, og ikke på kvelden.

Håper ikke det er en trend som setter seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 6+3 og var sikker på at jeg skulle spy i kveld... Har merket at kvalmen har kommet snikende de siste kveldene, så jeg går vel bare å venter på at jeg skal spy...

Bare vært gravid i 13 uker før, men da begynte jeg å spy i uke 7. Ga seg i uke 8, men det var nok pga babyen som sluttet å utvikle seg.

Både den forrige gangen og nå, har jeg fått kvalmen på kvelden. Tror det er like normalt som om morgenen. Jeg skal være glad så lenge jeg er kvalm, eller har andre sterke symptomer, for da vet jeg at alt står bra til:)

Håper ikke det er en trend for din del,da. Hvertfall at du slipper å spy.. Det er ikke noe særlig.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Begynte i uke 5 jeg, og holdt på til uke 12. Hele døgnet!

Nå er jeg bare kvalm innimellom, som kommer kjemoebrått. Er i uke 18 :)

Skrevet

Det høres jo ut som et mareritt :o

De andre gangene har jeg bare vært sånn litt "bilsyk" frem til 12 uker, bortsett fra når jeg gikk med sønnen min, da spydde jeg et par ganger helt akutt, men det var fra morgenen av.

Nå har jeg vært kvalmere jo lengere utover ettermiddagen jeg kommer, men denne spyingen kom helt ut av det blå :(

Er ganske så kvalm i dag også.

Skrevet

Uff ja i dag spydde jeg for første gang også. Er 8+0 i dag, og er egentlig glad jeg tross alt er kommet så langt før det begynte.. Forrige sv skap begynte jeg å spy fra uke 5+ et eller annet, og spydde siste gangen i uke 24... DET var et mareritt det! Var i tillegg kvalm hele døgnet.. Så foreløpig har jeg det lettere nå.. Men likte ikke at jeg spydde i dag morges da:-/ Håper ikke det blir trenden framover...

God bedring alle dere andre som sliter med kvalmen! Får håpe vi kommer oss raskt!

Skrevet

Jeg sydde sjøl ikveld, vært kvalm en stund men siden katten min hadde spydd så vidt det var på sofan spydde jeg som en gris sjøl, kom meg heldigvis til doen først :-P

Skrevet

Forrige svangerskap, spydde jeg i det jeg åpnet inngangsdøren...Totalt uventet, men dunstene av samboeren min sine sko slo mot meg, det var nnok til at jeg brakk meg over og spydde på alle skoene som var på gangen :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...