Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre av meg til tider.

Anbefalte innlegg

Fikk bekkenløsning i uke 20.. dro meg helt til uke 23 for å gå å bli sykmeldt. Etter det har det bare blitt verre og verre OG VERRE.

Fått kommet ivei til fysioterapi. Men det hjelper ikke noe. Det føles bare verre etterpå.

Var der i torsdags nå sist. Skikkelig dårlig hele formiddan før jeg kom dit.

Etter jeg var ferdig og kom heim igjen.. Har vart et rent helvete for å si det rett ut.

Seng liggende resten av dan. Så fredags.. Klaret nesten ikke å være oppe noe.

Bekkene gjorde vondt. Hele ryggen helt forbanna ødelagt. Magen steinhard som en bowlingkule. Og det gav seg aldri...

Straks før mannen min kom heim.. fikk jeg skikkelig hjertebank. Nødt til å legg meg ned og klard nesten ikke å pust ordentlig.

Sånn har det vart idag å. Hjertebank, steinhard mage, hele ryggen gjør vondt og samtidig er bekkene helt for jævelig. Vanskligheter med å pust pga hjertet galopperer i vei.

Så dagen idag og de to siste dagene tilbake har vart helt for jævlig. Ligg i senga med varmeflasker . En på ryggen og en på magen.

Og alt jeg kan se for meg er at det fortsatt er 10 uker igjen. TIII jævlig lange uker... hoff...

Er ikke langt unna tårer om dagene for å si det sånn.

10 uker med konstant smerte hver eneste dag uten mange særlig pauser. Og fortsatt 10 uker igjen.

Heldigvis har jordmora sagt at vi skal snakk om ev sett igang tidligere neste gang jeg skal dit. Så kanskje kanskje blir det satt igang i uke 38. HVIS jeg er heldig.

Føler meg helt utslitt. Er som starten på en fødsel. Bare at den vart utdelt over all de siste 10 ukene tilbake.

Føler meg så jævlig skuffa. Var ikke sånn her jeg så for meg at graviditeten min skulle være.

:/

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Stakkars, stakkars deg! Du har min dypeste medfølelse!

Jeg har også slitt med bekkenløsning. Er nå i mitt tredje svangerskap og det har for alvor begynt. Er i uke 17. Kjenner veldig igjen den motløsheten du beskriver, selv om jeg ikke er så dårlig som deg ennå.

Men hos meg ble det faktisk veldig mye bedre de siste tre-fire ukene, da hodet festa seg skikkelig. Da forsvant smertene. Det skjedde begge gangene. Håper det samme skjer med deg.

Men det høres ut som om fysioterapien ikke hjelper deg. Du bør gjerne ikke gå dit mer. Snakk med fysioterpapeuten og forklar situasjonen. Det høres jo helt feil ut at han fortsetter behandlingen når du får sånne smerter.

Hvordan går det med deg nå? Har du det litt bedre noen dager? Håper virkelig det. Prøv å utnytt gode dager til å gjøre noe hyggelig for deg selv. Hold ut. Tenk på premien du får om noen uker! Finn fram noen babyklær. Kjenn etter på bevegelsene i magen. Tenk på det lille vidunderet i magen. Prøv å fokuser på det som er positivt. VET det er vanskelig. Men dette du kjenner nå kommer til å gå over! Smertene VIL forsvinne.

Sender deg mange gode tanker og klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...