Gå til innhold

3 dager med lite liv..

Anbefalte innlegg

Det har nå i 3 dager vært dårlig med liv i magen.

Har kun vært noen små dult av og til, vanligvis kjenner jeg skikkelig godt med liv hvis jeg legger meg på rygg, men det funker ikke nå.

Har drukket brus, dyttet på magen, spilt musikk men nei...

Tenker selvfølgelig det verste.

Hva mener dere?

Er forresten i uke 25..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143709111-3-dager-med-lite-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også i uke 25 og kjenner mye liv, men har hatt en uke her med betydelig mindre liv. Syntes babyen var usedvanlig aktiv, men så roet et seg betraktelig, før det nå er mer normalt igjen. Sansynligvis er posisjonen til barnet avgjørende for hvor mye vi kjenner. Om den sparker deg i morkaka, så er det ikke sikkert du kjenner så mye. Alikevel synes jeg det er lov å ringe noen og høre. Er litt usikker på om det er legevakt eller føden man skal henvende seg til nå.

Sånn er det hos meg og, babyen sparker vanligvis så hardt at magen hopper og det buler ut her og der.

Jeg kjenner noe småtteri akkurat nå, men det er langt ifra like mye futt i babyen som det har vært.

Er jo selvfølelig redd for at hun skal ha snurret seg i navlestrengen eller noe, og dermed er slapp.

Har forresten morkaka liggende bakover.

De gangene jeg har ringt legevakt/føden så har det endt med at jeg blir bedt om å komme ned, men blir sittende på timesvis å vente. Når jeg endelig kommer inn så er det kun snikk snakk og en rask lytt med doppler, noe som egentlig ikke roer meg. :/

hei er lige gått over i uke 26 og synes babyen har roet seg mye ned var litt bekymret siste uke da hun var veldig stille,men så lenge jeg har merket henne en gang om dagen minimum tenkte jeg det var greit.

de siste par dagene har hun vært veldig aktiv igjen, jeg tror det er riktigt som en annen skriver det har mye og si hvordan de ligger, der litt mindre plass til dem nå end før og jeg merker lige så tydeligt både innvendigt og utvendigt når hun skikkelig vender seg nå.

dette er mit 3 barn og vet det går den veien i slutningen sparker de ikke mye men man merker deres bevegelser,så tror ikke det er fordi de blir slappere men der blir mindre plass etterhvert vi nermer oss jo 3 trimester og deres bevegelser vil bli tydligere og tydligere men sparkene mindre og mindre som tiden nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...