Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men ingen ting skjer:( Puh... hadde passet perfekt om det skjedde i natt - storebror er på overnatting og jeg er lei av spark i ribbeina og halsbrann!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig.. sitter her og håper på at det skal starte i kveld! =) er 39+2 i dag! =)

Skrevet

Åh, håper jeg også, men tviler sterkt! :/ utålmodig nå altså, men ennå kan det være leenge igjen da... (6 dager til termin)!

Skrevet

ul termin om 6 dager og mens om 2. Legger meg hver kveld med håp om at noe skal skje. Men jeg er i superform og kjenner ingen tegn til noe fødsel så jeg kommer til å gå ut i november regner jeg med:)

Skrevet

Ingenting skjer her heller... Hadde noen kraftige tak under frokosten i morges, men så gir det seg igjen. Det hadde bare passet SÅ bra om han kom i løpet av dagen!!! Puh!

Skrevet

39+3 i dag og tenker det samme som dere...legger meg hver eneste kveld i håp om at noe skal skje men neeeei daaaaa!!!!

Hadde noen skikkelige vonde tak på torsdag men de var borte like fort som de kom og i natt var det noen tak som var vond men igjen gav det seg...tanken på at det kan være 3 uker igjen er helt grusom!

Formen er fin og jeg kan gå mange timer i byen og elsker det men ryggen er litt sliten på slutten da selvfølgelig men ellers er det topp.

Nå har jeg begynt å male kjøkkengulvet, skal ta andre strøket i kveld så da håper jeg virkelig at det setter det i gang ;)

Skrevet

Da er faktisk slimproppen på vei ut. Vet det kan gå noen dager, men da er det i allefall noe som skjer. Jippi.

Skrevet

Så flott! Alle tegn på fremdrift er velkommen - lykke til;)

Skrevet

Vannet gikk 4 timer senere. Det har ikke blitt noe fart i riene enda, så jeg slapper av på sofaen og venter...

Skrevet

Åh, så bra! Da er det uansett ikke så lenge igjen;) Lykke til - følger spent med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...