Jumpy Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Er kjempelenge siden jeg har vært her inne. Men: jeg var en av en liten gruppe jenter som i sin tid fikk opprettet dette forumet for oss som ikke hadde menn som var klare for barn. Mulig jeg glemmer noen nå, men nå har det seg altså sånn at ihvertfall tre av oss: Frøkna, BarniHodet og Jumpy, som alle kunne defineres som "håpløse tilfeller", faktisk har blitt mamma til en og noen av oss to babyer!!! Ja, og jeg vet at du da tenker at "de kan umulig ha hatt like håpløse menn som meg", men jo: tro meg: min mann var en virkelig håpløst bestemt fyr som IKKE ville ha barn. Men altså: her er vi. Han er en fantastisk kjærlig pappa, som fortsatt er litt i sjokk over sin nye livssituasjon, men allikevel er lykkelig som far Lykke til jenter. Tørr å stå på krava deres, det som virker håpløst i dag vil kunne snu seg til lykke. Ingen ting kan måle seg med å bli mamma Så: ikke hold på en fyr om han over tid ikke kan gjøre deg lykkelig, det er ikke verdt det. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå