eam Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 For tiden har jeg helt dilla på isbiter... mmmm.... Tidligere i dag la jeg noen filler i klorin - og for en duft... kunne luktet på den bøtta i timesvis. Tidligere har jeg nesten ikke klart tanken på å fylle bensin - lukta har vært helt forferdelig, men i dag måtte jeg fylle - og samme her som med klorin... jeg ble nesten lei meg når tanken var full - for en nydelig lukt!!
Edelweis Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 hehe.. her går det en sånn isbitpose for dagen og likedan en pakke med mors flatbrød for dagen. har for tiden også skulle vasket en del.. (redebygging er gøy) og har brukt salmiakk.. herregud for en deilig lukt.. eller deilig er jo bare fornavnet. om ikke denne ungen blir rolig så veit ikke jeg, for rusa på salmiakk er vi i allefall.. hehe.. prøver å være litt forsiktig da. takk og pris for forsterket luktesans, skal ikke store dråpen til for å tilfredsstille den. ellers er kjellerlukt også digg, og i sommer sto jeg med hodet ned i frysern og luktet som bare det! har hatt de samme dillene i alle mine 3 svangerskap nå jeg da! Isbiter og flatbrød eller knekkebrød og lukt på kjeller og salmiakk!
vi3 Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Druer, farris og iskaffe- MÅ ha Vanlig varm kaffe = hiss
Mrs Mon-e Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Forrige svangerskap så var det appelsiner, denne gangen har det ikke vært noe spesielt inntil denne uken. Nå har jeg fått dilla på julebrus og har drukket det nesten hver dag denne uken. Må bare stoppe med det da lillegutt i magen ligger 11% over snittet:-Z Moren min hadde dilla på en spesiell skokrem som hun gikk å luktet på, Hehe..
MetteSK Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 vannmelon!!! Men fikk sv.diabetes så der røyk både den og mye annet... :/
Blinkimom Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 julebrus og julemanna og iskaffe mocca )
3barnsmor123 Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Åhhh bensin, diesel og kjellerlukt...nydelig )) Isbiter er også digg Har nesten fått avsmak på Pepsi max (var avhengig av det før jeg ble gravid)men derimot Solo...det er nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå