okt78 Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Kan det være bare noe hun har spist? Prikkene var foran på magen, og litt bak i nakken...
Flaggermusa Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Her får pjokken bittesmå røde prikker på ene kinnet av og til. Har prøvd å tenke meg til hva det kan være av mat feks, men klarer ikke finne ut av det. De forsvinner som regel like fort som de blir synlige også....
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Hormonprikker om du ammer tenker jeg..... hvor gammel?
okt78 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 Er ikke hormonutslett... hun er 11,5 mnd og jeg ammer ikke lenger...
ToneC Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Min har fått dette når han har spist nye ting, eller når han har hatt på seg ullbody.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Er det mange prikker??? Kan de se ut som brennkopper....har hun fått noen i hånden og under føttene??? Her hos oss er det så mange rundt oss som har fått munn-hånd-og for syke. Hvordan er det med matlysten og har hun feber??? Eller ville jeg sjekket om prikken går bort når du trykker et glass over de. Hvis ikke, ta kontakt med legevakt for og høre.....har hun hatt dette før eller er det første gang????
okt78 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2011 Det er ganske mange prikker, men de er ikke veldig tydelige... Hun har ingen i hendene eller under føttene, ikke feber og som vanlig god matlyst... Hun har på seg ullbody, men det har hun hatt før også uten at det har kommet prikker.... Mistenker at det er noe hun har spist. I går fikk hun baby-yoghurt for første gang og en sånn baby-kjeks..
littlefairy Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Gutten her har også noen ganger sånne rød prikker på kroppen, ikke mange, men kanskje en og annen prikk eller noen prikker sånn som du beskriver. Han har atopisk eksem og har fått påvist allergi for eggehvite. Men jeg har funnet ut at han reagerer på en del frukt å sånne ting også, men prikkene ser ut til å komme å gå som de vil, og er ofte borte i lange perioder. Men nå har han plutselig fått mange! Bak i nakken og fram mot halsen, pluss litt her og der, så heldigvis skal jeg på helsestasjonen imorgen, frykter at han antagelig er mer allergisk enn det jeg har trodd, og nå fått skikkelig utslag Jeg tror du bare kan se an hvordan det går etter et par dager, eller så kontakter du bare lege/helsestasjon om du føler at du vil sjekke dette nærmere. Antagelig er det kanskje en reaksjon på den youghurten, vær uten et par dager og prøv igjen så ser du om det kommer igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå