Gå til innhold

Da er Ovtrielle satt... uttak på mandag..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 egg er jo kjempe bra :) fant bare 4 på det forrige forsøket mitt! Fant de ikke den ene eggstokken?? Hvordan er det mulig! Hmm. Så de den når du var på ul for å sjekke eggposene? Jeg er ifra sørlandet. Holder til på fertilitetsklinikken i Porsgrunn :) du da? Krysser fingrene for oss i morgen :) xxx

Jeg har en livmor som er "vridd" så den ligger inn mot ryggen, eggstokken altså.. hehehehe

Det blir super spennende i morgen, du må skrive med en gang du hører noe. Vi holder til i oslo, men hadde ikke tid til å vente på det offentlige så derfor dro vi til danmark..... Når har du time i morgen?

Annonse

oki. Da skjønner jeg ;) dette er det siste forsøket våres. Så håper på god uttelling! Har hørt om mange som drar til danmark. Har ikke time i morgen. De skal ringe etter kl 12 tror jeg sykepleieren sa. Så blir en lang morgen i morgen ;) men enn blir vant med å vente i dette gamet! Du må også skrive med en gang du høre noe i morgen :) har dere barn fra før? Vi har ikke,så venter på en etterlengtet liten baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...