Gå til innhold

Da er Ovtrielle satt... uttak på mandag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å dette er så spennende ...krysser det jeg har for at det går bra...

Tenker på alle dere andre prøvere også...Tvi tvi til oss alle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke, lykke til!

Skrevet

Hei. Hvordan gikk det på uttaket ditt idag? :) håper det gikk bra. Jeg fikk ut 13egg. Så krysser fingrene for at det går bra videre! tvi tvi xxx

Skrevet

hei de fant bare den ene eggstokken min....?????? fikk ut seks egg, vi skal ringe kl 1100 imrg å høre hvor mange som er befruktet..... tvi tvi til oss... hvor i landet er du fra?

Skrevet

6 egg er jo kjempe bra :) fant bare 4 på det forrige forsøket mitt! Fant de ikke den ene eggstokken?? Hvordan er det mulig! Hmm. Så de den når du var på ul for å sjekke eggposene? Jeg er ifra sørlandet. Holder til på fertilitetsklinikken i Porsgrunn :) du da? Krysser fingrene for oss i morgen :) xxx

Skrevet

Jeg har en livmor som er "vridd" så den ligger inn mot ryggen, eggstokken altså.. hehehehe

Det blir super spennende i morgen, du må skrive med en gang du hører noe. Vi holder til i oslo, men hadde ikke tid til å vente på det offentlige så derfor dro vi til danmark..... Når har du time i morgen?

Skrevet

oki. Da skjønner jeg ;) dette er det siste forsøket våres. Så håper på god uttelling! Har hørt om mange som drar til danmark. Har ikke time i morgen. De skal ringe etter kl 12 tror jeg sykepleieren sa. Så blir en lang morgen i morgen ;) men enn blir vant med å vente i dette gamet! Du må også skrive med en gang du høre noe i morgen :) har dere barn fra før? Vi har ikke,så venter på en etterlengtet liten baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...