<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Først må jeg si at han sover hele natta fra 22- 08 på morgenen uten mat, så jeg får masse god søvn, men problemet er på dagtid.. Dette er ikke for å klage, men heller for å få råd. Jeg vet jeg er heldig at han sover på natta, men på dagen er han en helt annen baby. Han virker stresset og at han ikke klarer å roe seg. Jeg og samboer må gå på skift for å bysse på han for at han skal slutte å gråte.Han vil hvertfall ikke ligge alene i fred i vugga. Jeg kan se at han er stup-trøtt, men klarer liksom ikke å sovne helt..Vi prøver å leke, snakke, bade, mate han..jah..you name it. Syns dette er utrolig frustrerende og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det virker ikke som det kan være luft i magen heller..han er flink til å rape godt etter måltidene så jeg tror han får ut all luften..fiser gjøre han veldig lite..han gir fra seg 1-2 bæsjebleier daglig så det kan ikke være magen heller.. Noen med tips??
Billie Jean Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Hei:) Det høres slitsomt ut. Jeg startet en tråd her for noen dager siden hvor mødrene kunne dele metoder for at babyen skal finne søvnen selv. Kanskje du finner noen tips her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/143672796 Håper du finner ut av det. Ikke noe godt dersom babyen er stresset! God lørdagskveld:)
lillespire2011 Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 like han å ligge i vogna? når tøtta mi bli overtrøtt og nekte å legge seg (begynne å hylskrike) så har eg bare lagt ho rett i vogna. ikke trille ho i søvn, legg ho og bort ifra vogna. sovna m engang. så kan eg flytte ho over i senga etter ei stund. er ikke ofte men har det som ei nødløsning. har aldri gitt ho vanen m å bysse på ho, så ho egentlig enkel å legge.
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 hei. takk for svar, jenter Ja, han liker å ligge i vogna vist det er bevegelser..han sovner aldri vist jeg ikke bysser, triller eller gir andre bevegelser. Han liker å ligge tett. Tuller dyna godt rundt han+ koseklut v ansiktet og sutt det elsker han Jeg gir han litt NAN iløpet av dagen i tillegg il det han får fra meg. (har litt lite melk) Kan det være NAN`en han reagerer på? før var han veldig lett å legge og sov masse på dagtid også. Han er 13 uker til mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå