popstar Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Har i dag hatt vanvittig med nedpress, føles ut som noe er på vei ut!! Siste uka har jeg også hatt utrolig økt behov for vannlating. Er dette normalt i uke 32? Føles også ut som om han klemmer på blæra innimellom....normalt??
popstar Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2011 ....og......ehhh, noen med inkontinens her? Her går det rett igjennom ved hoste o.l........
pusemor79 Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Hei. Slik har jeg hatt denne uka her også. Mye nedpress og stikkinger og mere vondt i ryggen. Føler at jeg blir helt stiv i gangen og kroppen. Og ikke minst tisser mye oftere...Var hos jordmor mandag og da hadde det festet seg....Så det er nok helt normalt.
popstar Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 Ok, skal til jordmor på fredag, så da får jeg vel høre om det har festet seg! Man merker virkelig at man har en liten baby i magen nå Så søtt, men jammen tungt og;)
Isabelita<3 Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Hei! Jeg er 31+5 og har de siste dagene fått et slags press, stikkinger i underlivet, vondt i ryggen og oftere kynnere. Må også tisse hele tiden. Kan det være hodet som fester seg? Lurer veldig på hva det er.. det er min første så jeg har jo ikke vært borti noe av dette før
helstr Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 jeg har hatt masse nedpress de siste 3-4 ukene. er på 33+1 uker på vei. Nedpresset hos meg kommer av at gojenta ligger godt plassert nedi bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå