Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jo ikke tid til å vaske og rydde så mye i huset med en liten baby som stort sett vil ligge på armen...får dere holdt huset i orden, eller har dere vaskehjelp? Isåfall hvor ofte har dere vaskehjelp og hvor mye betaler dere for det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke vaskehjelp. Har også hatt krevende babyer, så må bare prøve å tenke at jeg får senke standarden en periode. Gjør jo rent, men klarer ikke ha det strøkent til enhver tid! Har måtte godta at det er rotete både her og der når jeg får besøk, f.eks -noe jeg hater. Men men, sånn er det. ;o)

Men jeg kan bare ikke tenke meg å ha vaskehjelp.

Skrevet

Jeg har vaskehjelp hver 14 dag. Med tre barn og stort hus ser jeg på det som en god investering for alle parter. Det er litt luksus å ha det nå når jeg er hjemme, men jeg begynte nå for å kunne få en bestemt dag før hennes timebok ble full, og vet jeg kommer virkelig sette pris på det når jeg begynner i full jobb.

Dette er ikke svart arbeid, og jeg betaler 135 kr pr time pluss skatt.

Skrevet

Vi har to timer hver 14. dag. Veldig godt for alle parter, og ikke minst følelsen av å komme hjem til rent hus i alle rom. Min kjære og jeg krangler aldri om husarbeid etter at vi betalte for hjelp. Vi har definerte oppgaver ellers i huset. Han lager mat og jeg vasker tøy og rydder.

Skrevet

I wish....!!

Men dere som sier at dere har vaskehjelp hver 14 dag - vasker dere ikke selv i mellomtiden? Jeg vasker leiligheten et par ganger i uka, og kjøkken nesten hver dag... Jeg måtte hatt vaskehjelp minst hver uke...!

Skrevet

Vi har det ja. 3 timer hver uke. Blir mye penger hver mnd men det har eliminert kranglinga her i huset. Det frista så lite å vaske hus når vi kom hjem fredag og det endelig var helg, og endte ofte i krangel. Vi vurderer ta pause fra vaskedama nå når jeg er i perm, men ikke helt ennå. Må få inn litt rutiner med lillefrøkna først.

Skrevet

Har også vurdert dette. Dere som har vaskehjelp, hvor mye betaler dere i timen?

Skrevet

Vi har ca. 3 timer hver 14. dag. Her har det vært gull verdt for å holde mitt stressnivå på et akseptabelt nivå, noe som også bevarer husfreden. :-)

Helt fantastisk å kunne trille tur med mini og komme hjem til rent hus. Mopper over gulvene med tørr eller våtmopp når det trengs, samt holder det ellers ryddig (og rent) til daglig. Men slipper den store jobben, inkl. vasking av bad som jeg virkelig hater.

Her er det ihvertfall verdt de kronene det koster. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...