muffin25 Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Innbilte meg at mensen kom da jeg sluttet amme, men det ser ikke sånn ut.. Just sett svaakt blod.. frk er 5 mnd.. Hur er det med dere ? Har absolutt ikke lyst på noen mensen.. hadde skikkelige menssmerter før jeg ble gravid, tok masse smertestillende før det ble bedre og lå krøka på sofaen i 3 timer før de hjalp.. kan jo ikke det nå.. Nei, for en nedtur da Håper den har endret seg fra før baby.. Har den det på dere`? Mindre vondt etc?
mor til en stor og liten Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Her kom den etter 4 mnd og fullammet også. Smertene ble mindre etter fødselen med storebror, så du kan håpe på at du opplever det samme, det var deilig:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Mensen kom tilbake rett etter ammeslutt med begge to. Det vil si med førstejenta kom den tilbake før ammeslutt, men jeg ammet bare et par gang om dagen. Da var hun 4.5 mnd. Med 2. mann sluttet jeg helt å amme etter 2 mnd, så mensen kom tilbake etter 2.5-3 mnd. Jeg var ikke spesielt plaget med STERKE menssmerter før jeg ble gravid, men jeg hadde ganske ubehagelige murringer. Fikk løs avføring og ble skikkelig uvel pågrunn av murringene. litt som modningsrier kanskje. Etter graviditet og fødsler kjenner jeg overhodet ingenting til smerter. Tror livmoren har blitt tøyd såpass etter en fødsel at mensen ikke merkes lenger. Vet jo ikke om det stemmer, men har ihvertfall ingen murring eller smerter lenger.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Her har jeg allerede hatt første runde og snuppa er 7 uker. kom rett før hun rundet 6 uker selv om jeg fullammer. Kom så tidlig m forrige og, men da forsvant den igjen når jeg begynte på cerazette. Kunne godt ha holdt seg borte ei stund til...
Valiana Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Jupp, her kom den for fire dager siden, to dager før lillemor ble 6 mnd. Har akkurat begynt å øke fastfødemengden, men er nå mest mm som gjelder ennå. Før graviditeten var det veldig variabelt om jeg hadde smerter eller ikke, så vanskelig å si om det har vært stor forandring. Men denne gangen har det iallefall ikke vært vondt, bare veldig boblete i magen første dagen. Hadde jo håpet at skitet skulle holde seg borte enda litt lenger, menmen, er jo over 1 år siden forrige gang, så kan vel ikke klage...
ninairen Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Hei, jenta mi er snart 7 uker, og jeg har hatt mensen i 1 uker nå, tror jeg.. Veldig kjedelig når jeg hører/leser om folk som slipper å ha mensen på 1/2 år - 1 år.. Urettferdig Men men.. Jeg har alltid hatt store menssmerter, men det var ikke så vondt denne gangen her, heldigvis..Men kjente at det var mensen liksom..
Lille- MO Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 fullammet da min kom, da var lillegutt 5 mnd.
firebarnsmum Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Her kom den etter 6 uker og 5 dager, og jeg fullammer:) Snuppa er snart tre og en halv måned, og har hatt blødninger både titt og ofte. Faktisk mindre enn tre uker imellom - ofte nok ja. Fikk den tilbake tidlig etter de tre første også, sju uker og tre dager med alle tre, fullammet de også. Men da kom ikke blødningene så tett.
zombie2be Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Hehe, hadde akkurat tenkt å skrive et innlegg om dette.. har ikke fått den selv, snuppa er 7uker imorra. MEN hadde noen ganske gjenkjennelige eggløsningssmerter for to dager siden og masse slim i truseinlegget igår:( så da er nok tanta på plass om et par uker.. HÅPER jeg;P ikke klar for en nr 3... Meen hadde tenkt det skulle drøye noen mnder til,fullammer her og!
miepia30 Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Forrige gang kom mensen etter 8 uker til tross for fullamming. Snuppa er bare 1 mnd nå så akkurat ferdig med renselse etter fødsel. Spent på om jeg slipper mens noen mnd denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå